piątek, 4 listopada 2016

DENKO PAZDZIERNIK


Po raz kolejny chciałoby się napisać :nie wiem kiedy minął ubiegły miesiąc. Nim się obejrzymy będziemy mieć koniec roku! Lubię ten moment kiedy wyciągam pudełko ze zużyciami i okazuje się, że urosła spora gromadka, która czeka na swoje mini recenzje. Po zawartości pudełka można łatwo wywnioskować moje tendencje zakupowe i zużyciowe. Trochę się tego uzbierało, więc może nie będę się zbytnio rozwodzić i przejdę do rzeczy. Dla przypomnienia, tradycyjne oznaczenia:

kupię ponownie
nie kupię ponownie
może kupię ponownie

Produkty do twarzy


Garnier Płyn micelarny 3 w 1 zielony
Generalnie to zły on nie był, ale teraz przerzucam się na oleje w demakijażu więc raczej pójdzie w odstawkę. Chyba moja skóra bardziej się z nim polubiła niż z wersją różową. Miałam wrażenie, że lepiej oczyszcza (ale chyba trochę dłużej rozpuszcza kosmetyki).

Nacomi Olej jojoba
Do demakijażu polubiłam ostatnio używać oleje. Jednym ze składników mojej olejowej mieszanki jest właśnie ten olej jojoba. Olej ten sprawdza się świetnie dla wielu typów cery, ale to co cenię sobie w nim szczególnie to regulacja sebum.

Nivea Lip butter coconut
Nie mogłam zdecydować się jak oznaczyć to masełko. Z jednej strony całkiem fajnie pachnie i nawilża, a z drugiej trochę go męczyłam i finalnie skończył mu się termin ważności, a w opakowaniu mam go jeszcze sporo. Wydaje mi się, że winą tego, że masełko się u mnie nie przyjęło jest opakowanie i aplikacja. Czasami musiałam męczyć się z otwieraniem opakowania, a masełko zawsze dostawało się pod paznokcie (a przy dłuższych było to bardzo uciążliwe).


My Care Tami bawełniane chusteczki do twarzy
Ostatnio pisałam wam, że zrezygnowałam z wycierania twarzy ręcznikiem na rzecz suchych chusteczek. Tami dobrze chłoną wilgoć i mają wygodne opakowanie, a przede wszystkim są jednorazowe- ograniczamy w ten sposób rozwój bakterii. Więcej nie wymagam.

Cleanic sensitive płatki kosmetyczne
Jedna wielka katastrofa. Mam nadzieje, ze nigdy więcej nie przyjdzie mi do głowy by kupować te płatki bo są tragiczne. Rozwarstwiają się praktycznie przy każdym wyciąganiu. Mają mnóstwo włókien i łatwo się rozwarstwiają. Jestem na nie.

Produkty do wlosów


Syoss Volume Lift szampon
To już chyba przyzwyczajenie. Ta wersja Syossa jest ze mną już długo. Szampon jest wydajny, nie obciąża włosów, lekko odbija je od nasady i całkiem dobrze oczyszcza skórę głowy. Więcej mi nie trzeba.

Batiste suchy szampon Eden
Po długich eksperymentach z szamponami Batiste wrócę do moich ulubionych : Heavenly Volume i XXL Volume. Ten wariant nie porwał mojego zmysłu węchu. Batiste jak to Batiste suche szampony ma dobre, ale w tym coś mi brakuje.

Maseczki 


7th Heaven Blemish Mud 
Całkiem fajna maseczka. Bardzo fajnie się rozprowadza, jest jej bardzo dużo i pozostawia przyjemnie uczucie równowagi i gładkości. Jeśli znajdę ją jeszcze kiedyś na promocji na pewno kupię.

Bielenda Carbo Detox wersja zielona (x2)
Tania i bardzo dobra maseczka. Plus za węgiel aktywny i glinkę zieloną. Taki duet zawsze się obroni.

Ziaja maska oczyszczająca z glinką szarą
Kolejna tania i bardzo dobra maseczka. Generalnie glinki się u mnie sprawdzają. Szara glinka pozostawia skórę wygładzoną, oczyszczoną i ukojoną. Jeśli glinka zielona jest dla was za mocna, to ta powinna zdać egzamin. Kupię z pewnością.

Conny Maska rewitalizująca Granat
Maski w płachcie to moja bajka. Ta wersja zapachowa bardzo przypadła mi do gustu. Maseczka jest świetnie nasączona, rzeczywiście rewitalizuje , a jej noszenie to czysta przyjemność. 

Balea maseczka malinowo waniliowa
Pachniała cudownie, ale niestety lubiła mnie zapiec. Niestety już więcej u mnie nie zagości.

Perfecta Beauty Ice Patch (x3)
Te płatki pod oczy są moimi ulubieńcami. Po schłodzeniu w lodówce koją, redukują opuchliznę, i dobrze trzymają się skóry. Nie musimy się martwić, że coś nam odpadnie.

Exclusive Hydrożelowe płatki pod oczy z olejem arganowym 
O ile wersja ze złotem się broniła to ta niestety nie. Podczas noszenia nieprzyjemnie szczypała skórę pod oczami. Chyba była trochę za mocna.

Eveline Foot Therapy Professional Peeling i maska
Fajna opcja na spa w domowym zaciszu. Moje stopy są dość wymagające i wybredne więc ten duet był trochę za słaby. Dla mniej problemowych stóp myślę, że będzie ok.

Kolorówka


Revlon Colorstay 150 Buff
Każdy już pewnie zna ten słynny podkład. Bardzo lubię go za kolor, który idealnie pasuje wielu osobom : jest bardzo neutralny, jasny i nie ciemnieje. Zawsze mam go w kosmetyczce.

Catrice Liquid Camouflage 010 Porcellain 
Chyba najlepszy korektor w tak niskiej cenie. Jest bardzo jasny i ma przyjemną konsystencję. Może wysuszać, ale dobrze współpracuje z kremem pod oczy - nie waży się.

Eveline Celebrities eyeliner black
Świetny eyeliner drogeryjny. Praca z nim to czysta przyjemność. Wytrzymuje cały dzień, nie odbija się i jest precyzyjny. Jeśli chodzi o tłuste powieki może wymagać przypudrowania lub nałożenia cienia by się nie odbijać. Świetna jakość w przełożeniu do ceny.

Inne


Golden Rose Perfect Finish Liquid Foundation próbka
Próbka całkiem mnie zainteresowała. Muszę przyglądnąć się temu podkładowi, bo ciekawie wyglądał na mojej skórze: całkiem dobrze krył i wpasował się w mój kolor skóry.

Yankee Candle wosk Lake Sunset
Przepiękny zapach, który zawsze będzie mi się kojarzył z letnimi wieczorami. Gdy zrobi się trochę cieplej na pewno do niego wrócę.

Isana olejek pod prysznic
Piszę o nim po raz n-ty. Produkt znalazł się w kategorii inne, bo nie używam go w standardowy sposób. Dla mnie jest to świetny szampon do gąbki do makijażu. Potrafi poradzić sobie nawet z ciężkimi podkładami jak Revlon Colorstay.




Jak wasze zuzycia pazdziernika?Znacie powyzsze?

9 komentarzy:

  1. Miałam tę wersję szamponu Syoss i wspominam ją dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całości miałam tylko zielonego Garniera którego bardzo lubię, natomiast olejek isana mnie uczulił a camuflage catrice się nie sprawdził:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten szampon Syoss i podzielam Twoją opinię w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię oleje Nacomi. Jestem też fanką podkładu Colorstay i korektorów Catrice :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło że wpadłaś. Koniecznie zostaw coś po sobie, a jeśli mnie obserwujesz daj znać a na pewno wpadnę do Ciebie w wolnej chwili.