czwartek, 14 lipca 2016

Moje ulubione produkty do brwi

Nikogo pewnie nie zdziwi, że brwi to dla mnie podstawa. W zależności od dnia, efektu i czasu który mam wybieram różne produkty. Dziś chciałam się podzielić z Wami moimi ulubieńcami, które nazbierałam w ciągu ostatniego roku. Zapraszam:)





Kredka Catrice Eye brow Stylist 040

Bardzo często sięgam po tą kredkę szczególnie jeśli się spieszę. Z jednej strony znajduje się grzebyczek z drugiej kredka. Taka opcja jest bardzo wygodna. Lubię wyrysować nią dolną linię brwi i końcówkę, resztę rozcieram czystym skośnym pędzelkiem, a na koniec wyczesuje grzebyczkiem. Trwałość jest bez zarzutów - cały dzień bez poprawek. Jeśli chodzi o kolor jest idealny dla szatynek - chłodny brąz.


Puder Golden Rose Eyebrow Powder 104 i 106

Pudry są idealne do stworzenia naturalnego efektu. Dają 'miękki efekt' więc nie musimy się martwić o ostre linie. Całkiem nieźle wypełniają ubytki, a nasycenie koloru można budować. Dostępne są w wielu wersjach kolorystycznych więc łatwo coś dla siebie dobrać. Obecnie używam 104 z racji tego, że mam sombre, natomiast gdy miałam swój naturalny kolor na całej długości używałam 106.



Cień Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe

Bardzo przyjemna pomada do brwi, którą wbrew pozorom można stworzyć naturalny efekt. Jeśli chodzi o ten typ produktów trzeba nauczyć się z nimi współpracować, by nie zrobić sobie krzywdy. Im mniej produktu tym lepszy efekt osiągniemy. Cień super się rozciera, więc można fajnie nadać brwiom kształt. Fajnie nadaje się gdy brwi mam w dobrej kondycji (bez większych ubytków).

Żel Wibo Eyebrow Stylist 

Żel którym fajnie można ujarzmić brwi w krótkim czasie. Przy pomocy skośnego pędzla często poprawiam 'końcówkę' brwi żelem, a resztę przeczesuje aplikatorem. Trwałość- cały dzień. Kolor całkiem uniwersalny, chłodny brąz. Efekt żelu można fajnie stopniować : od delikatnego do bardzo mocnego.







A Wy czym najbardziej lubicie podkreslac swoje brwi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo miło że wpadłaś. Koniecznie zostaw coś po sobie, a jeśli mnie obserwujesz daj znać a na pewno wpadnę do Ciebie w wolnej chwili.