sobota, 12 marca 2016

Nowość od Golden Rose Liquid Matte Lipstick

 Cześć, Witajcie !
Dziś wędruje do Was szybki post z nowością od Golden Rose- Long Stay Liquid Matte Lipstick. Wczoraj podczas zakupów zajrzałam na stoisko GR i zobaczyłam jeszcze 'cieplutkie' płynne pomadki. Oczywiście musiały być moje! Jesteście ciekawi pierwszych wrażeń? Zapraszam dalej!









Zdecydowałam się na kolor 11 ,ponieważ szukałam czegoś na co dzień. Moje usta nie są w najlepszym stanie z powodu panującej na zewnątrz pogody więc obawiałam się wysuszenia ich produktem matowym. Wbrew pozorom pomadka wysusza w bardzo niewielkim stopniu,w porównaniu z swoimi matowymi siostrami- Dream Lips Lipliner i Velvet Matte to tyle co nic. Dopiero po kilku godzinach na ustach odczuwam lekkie wysuszenie. Żadnych podkreślonych skórek, a formuła jest wyjątkowo przyjemna. Początkowo jest wodnista i przyjemnie sunie po ustach jednak po kilku minutach zastyga na mat i taka już pozostaje na wiele godzin :)

Jedyna rzeczy do której mogę się przyczepić to wykończenie. Gdy dobrze się przyjrzymy możemy zobaczyć świecące drobinki. Nie znajdują się one jednak w każdym odcieniu.
Trwałość jest super . Można spokojnie jeść  bez obawy, że pomadka się 'zje '. Dodatkowo nie znika, a w przypadku wielu pomadek nude nagminnie się to zdarza.
Na pewno skuszę się na inny kolor bo pomadki matowe w płynie to coś co nieustannie chodzi mi po głowie.

                                                                                                                 Cena: 19,99 /5,5 ml


Jak Wam się podoba nowość od Golden Rose? 











________________________________________________________________________________
W rozdaniu u kosmetyko-maniaczek możecie zgarnąć mój ulubiony odcień 02 z serii Velvet Matte od Golden Rose.Powodzenia !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo miło że wpadłaś. Koniecznie zostaw coś po sobie, a jeśli mnie obserwujesz daj znać a na pewno wpadnę do Ciebie w wolnej chwili.