czwartek, 10 grudnia 2015

Prezent dla niego- moje pomysły





Świąteczna atmosfera wisi w powietrzu , a szał zakupów króluje w galeriach handlowych. Chciałabym wam przedstawić moje propozycje na prezent dla niego, z racji tego, że my - kobiety mamy utrudnioną sprawę w kwestii prezentu. Chyba zgodzicie się, że dla kobiety znacznie łatwiej znaleźć prezent niż dla faceta. Faceci to totalni gadżeciarze. Większość z nich lubi praktyczne prezenty, które nie będą bezużytecznie zalegać na półkach. Poniżej podsunę wam kilka pomysłów na prezenty dla waszych mężczyzn.





  • do 50 złotych
Brelok do kluczy
Zdecydowany must have dla tych zmotoryzowanych. Fajnym dodatkiem do kluczy będzie breloczek z motoryzacyjnym akcentem. Możecie również pomyśleć o poręcznym breloczku w postaci otwieracza do butelek (zapewne nie raz mu się przyda).

Książka
Jeśli facet, któremu chcesz sprawić prezent lubi zanurzyć się w dobrej lekturze, możesz poszperać w księgarni i wybrać coś z jego ulubionego gatunku, szczególnie że nadeszły długie zimne wieczory.





  • do 100 złotych
Portfel
Portfel to nieodłączny element każdego faceta. Warto wziąć pod uwagę by miał dużo przegródek, był wykonany z trwałego materiału oraz żeby nie był za duży.

Kubek termiczny
Jeśli nie na kawę, to na herbatę. Idealny gadżet na zimne dni. Warto jednak zainwestować trochę więcej w taki kubek, ponieważ lubią przeciekać.

  • do 150 złotych
Gra na PC lub konsole
Jeśli chodzi o tych co lubią 'stracić' trochę czasu przed ekranem gra będzie super prezentem. Poszperajcie na forach  i wybierzcie grę z tego gatunku, który lubi wasz mężczyzna.


Powerbank
Przenośna bezprzewodowa ładowarka to mega użyteczna sprawa. Powerbanki to nie tylko przydatna rzecz na wyjazdy ale również na co dzień.W dobie smarfonów ciężko o baterię która wystarczy na cały dzień. Przed zakupem sprawdźcie pojemność, ilość gniazd, amperów oraz firmę , w późniejszej kolejności zwracajcie uwagę na design.

  • powyżej 150 złotych
Zegarek
Kolejny must have szczególnie dla tych którym brakuje czasu(i organizacji). Modeli w różnych przedziałach cenowych, kolorach jest bardzo dużo do wyboru .Jest w czym wybierać :)

Przenośny głośnik bluetooth
Fajny gadżet dzięki któremu można zabrać muzykę ze sobą wszędzie bez zbędnych przewodów. Głośniki dostępne są w różnych poręcznych rozmiarach.


Mam nadzieję, że ten post pomógł znaleźć wam prezent dla waszego faceta bądź zainspirował was do szukania. Dajcie znać jakie są wasze pomysły na tegoroczne prezenty pod choinkę. Powodzenia!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo miło że wpadłaś. Koniecznie zostaw coś po sobie, a jeśli mnie obserwujesz daj znać a na pewno wpadnę do Ciebie w wolnej chwili.