czwartek, 23 lipca 2015

10 fit tips


Zapewne każdy z was w życiu miał momenty, w których postanawiał wreszcie zrobić coś ze sobą. Diety, ćwiczenia, magiczne balsamy, tabletki na odchudzanie nie trwały długo. Dlaczego?
W tym poście dam wam kilka rad i zasad by zmienić swój trybu życia.

Po pierwsze świadomość 
Istotą 'odchudzania' nie jest ograniczenie wszystkich tłuszczów, słodyczy i fast foodów. Zdrowszy tryb życia to nie post i nie kara. Wszystko jest dla ludzi, wszystko można jeść jednak rzecz w tym by znaleźć umiar i zdawać sobie sprawę z konsekwencji. Warto zapoznać się z wartością energetyczną produktów, zawartością tłuszczów, cukrów i zwyczajnie analizować. Jeśli chcecie pozwolić sobie na coś niezdrowego jedzcie to w trakcie dnia(nie wieczorem!). Dzięki świadomości ceny(czasu poświęconego na aktywność)zaczniemy rozważniej wybierać tuczące przekąski.

Po drugie stopniowość
Nie zmieniajcie trybu życia z dnia na dzień.Powoli wdrążajcie nowe nawyki. Gdy poczujesz ,że nowa dieta jest twoją codziennością i nie sprawia Ci trudności przejdź do kolejnego etapu- ćwiczenia. Nigdy wszystkiego nie zmieniajcie w jednej chwili.

Po trzecie indywidualność
Nie róbcie ćwiczeń które są przymusem. Zacznijcie od takich które są przyjemne dla was i dają wam satysfakcje.Pamiętajcie, że ćwiczenia to czas tylko dla was, nie myślcie wtedy o problemach tylko skupiajcie się na tym co robicie.Znajdźcie w ćwiczeniach powód do dumy.Traktujcie je jako normalną rutynową czynność.

Po czwarte cardio
Większość z nas zapomina, że to własnie cardio pozwala nam zrzucać zbędne centymetry i kilogramy. Jeśli nie lubisz biegać znajdź coś co będzie dla Ciebie przyjemne, wybór jest ogromny! (np.rowerek,skakanie na skakance,orbitrek)

Po piąte stałość
Zmiana trybu życia nie powinna być chwilowa. Musimy być świadomi ,że NIE MA DIET CUD, kilogramy wracają szybciej czy później. Jeśli chcemy zmienić tryb życia to już na zawsze nie z przymusu a dla siebie. Nie tylko żeby schudnąć ale przede wszystkim by czuć się lepiej(ze samym sobą również!).

Po szóste dieta
Dieta nie oznacza głodowania. Nasza dieta powinna zawierać tłuszcze (te zdrowe) i cukry , nie powinniśmy wyjaławiać naszego organizmu. Jest mnóstwo smacznych przekąsek fit i dań nie koniecznie wysokim kosztem naszego portfela.

Po siódme oczyszczanie
Oczyszczanie organizmu jest szczególnie ważne na początku zmieniania trybu życia gdy jest w nas mnóstwo toksyn.Sam trening robi swoje jednak czasem trzeba mu pomóc.Tu z pomocą przychodzi sauna,woda oraz zielona herbata. Pijcie ponad 2l wody/dzień !

Po ósme fat burnery
Czyli sok grejfruitowy i zielona herbata.

Po dziewiąte rezultaty 
Rezultaty to najlepszy motywator 
Mierzcie się, róbcie zdjęcia, ważcie się i analizujcie wyniki na przestrzeni miesięcy

Po dziesiąte świeże powietrze
Nie zamykajcie się w czterech ścianach. Spędzajcie czas na świeżym powietrzu, dotleniajcie organizm ,wychodźcie na spacery to nie wiele, a od razu poczujecie się lepiej.


Uwierzcie, że wszystko zależy od was. Rady napisałam na podstawie własnych spostrzeżeń, mam nadzieje, że was zmotywowałam i rozjaśniłam kilka kwestii.Komentujcie i obserwujcie mojego instagrama @pieceofroses :)
_________________________________________________________________________________

10 fit tips

Pobably most of you in your life had time when you had decided to do something with yourself. Diets ,work outs and excercises,magic slim-making lotions and pills didn't last long.Why?
In this post I will give you some tips and rules to help you change your lifestyle.


At first -awarness
Actually when you decide to lose some weight it is not  necesarry to limit all fats,candies and fast foods. Healthier lifestyle is not punishment or staving, Everything is for people, you can eat everything but the point is to find moderation and be aware of consequences, It is important to get to know how does energy value look like in some kind of foods( I mean checking roughage,fat and sugar contents) and just analyze. If you want to eat something unhealthy, eat this during the day(no at evening!). If you are aware of the price(time you'have spent on activity) you will chose your snacks more responsible.

At second- gradualness
Dont change your lifestyle in one moment. Change your habits slowly.When you feel that your diet became daily routine(it isnt hard for you to keep dieting) go on to next step- excercises.

Thirdly individuality
Dont do excercises which are compulsion. Begin with the ones which are nice to you and bring you satisfaction. Remember that work outs and excercises time is only time for you. While excercising don't focus on your problems but on your muscles and breathing. Find in excercises reason to be proud of yourself. Treat it like it is your daily routine.

Fourth -cardio
Most of us forget that cardio helps us to get rid of unwanted kilograms and centimeters. Cardio doesn't only mean jogging !If you dont like it you have got a plenty of another options of cardio excercises (e.g exercise bicycle,elliptical trainer,jump rope)

Fifthly -stability
Changing lifestyle shouldn't be momentary.There is no miracle diets ,kilograms return. If you want to change lifestyle ,it is decision for the whole life,not because of obligation but its your choice. Not only to lose weight but to feel better (with yourself,too!).

Sixthly- diet
Diet does not mean starving. Our diet should containt fat(that healthy ones) and sugar, we shouln't impoverish our organism. There is also a lot of cheap fit meals!

Seventh- cleaning
Cleaning our body is especially important when you start to change your lifestyle (then you have a lot of toxins).Work outs help, but sometimes it also need support. Great solution is sauna,water and green tea. Drink more than 2 liters water per day.

Eighth -drink like 'fat burn
It's green tea and grapefruit juice.

Ninth- results
Results are the best motivator. Measure yourself by tape measure,weight and make photos of your body then analyze your results month after month.

Tenthly- fresh air
Dont spend the whole day indoors, go outside! Give your lungs some fresh air. Go for a walk, you will feel much better-it works.



Belive in yourself.Everything depends on you. I write this tips using my own experiences, I hope that I motivate you and help you to understand some facts. Leave comment if you want, follow my instagram @pieceofroses .Forgive me some mistakes in writing. See u :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo miło że wpadłaś. Koniecznie zostaw coś po sobie, a jeśli mnie obserwujesz daj znać a na pewno wpadnę do Ciebie w wolnej chwili.