poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Powiew wiosny - Red Raspberry YC

Przeglądają ostatnie wpisy zorientowałam się, że cały marzec upłynął mi bez żadnego konkretnego wosku zapachowego. Nie ukrywam, że wiosna trochę mnie zaskoczyła jeśli by popatrzeć na zasób moich wosków. Spora część moich zapasów to głównie zimowe zapachy, które na szczęście są już na wykończeniu. Nie mniej jednak wiosenna aura pchnęła mnie do zakupu nowego wosku od Yankee Candle o prostej nazwie Red Raspberry. Nie przedłużając przejdźmy do opisu.


Red Raspberry Yankee Candle

seria: classic
linia zapachowa: owocowe
wyczuwalne aromaty: dojrzałe maliny

Wąchając ten zapach po raz pierwszy urzekł mnie swoją słodkością i wyglądem. Zapach porównałabym do malinowej mamby ... coś cudownego! Po zapaleniu zapach trochę traci na intensywności przez co słodycz nie jest męcząca. Przebywając w pomieszczeniu dłuższą chwilę nie jest mocno wyczuwalny, jednak wchodząc do niego nie da się ominąć przyjemnej, słodkiej woni. Trzeba mu przyznać, że nie da się przejść koło niego obojętnie. U mnie tego typu zapach przywodzi świetne wspomnienia z dzieciństwa. Muszę jednak wspomnieć, że do końca nie jest to zapach malin. Maliny mają w sobie sporo kwaskowatości, która tutaj została pominięta. Spotkałam się z określeniem, że zapach ten to zapach malin poddanych obróbce jak np. maliny w dżemie lub soku (w sumie przy paleniu nawet tak wygląda) i z tym muszę się zgodzić.Dla mnie ten wosk jest świetną opcją jednak dla poszukiwaczy prawdziwej maliny może okazać się rozczarowaniem.


Jakie zapachy polecacie na wiosne?

8 komentarzy:

  1. Nie wiem czy ja tak patrzę, czy to od niedawna, ale mignęło mi z prawej Twoje zdjęcie :) Śliczna jesteś! :) A zapachu nie miałam okazji poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś chyba jedną z pierwszych, która zauważyła zmianę zdjęcia :)
      Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  2. Uwielbiam woski Yankee, ten bardzo mnie zaciekawił, chętnie sobie taki kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się u Ciebie sprawdził :)

      Usuń
  3. Ciężko jest odzwierciedlić naturalny zapach malin ale i tak mogłabym go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń