środa, 14 grudnia 2016

Prezent dla niego- pomysly

Post o prezentach dla kobiet już był więc przejdźmy może do trudniejszego zagadnienia- do potocznie uznanej 'płci brzydkiej' :)) Dla wielu z Was jest to niemały problem i nie ukrywam, że dla mnie zakup prezentów dla bliskich mi mężczyzn: chłopaka, taty, przyjaciela itd. nie należy do najłatwiejszych. Mam jednak nadzieje, że moje propozycje pomogą Wam znaleźć właściwe rozwiązanie odpowiednie dla obdarowywanych i dla zasobu waszego portfela. Zapraszam więc dalej


Przedswiateczny zawrót glowy...

Czy tylko ja uważam, że faceci mają na prawdę ułatwione zadanie w kwestii doboru prezentu?!
Nie chodzi tylko o święta ale o każdą okazje! Mogą kupić bombonierkę, kwiaty lub zestaw kosmetyków i jest to wyjście z praktycznie każdej sytuacji. Cóż, nikt nie powiedział, że kobiety mają w życiu łatwo:) ... Okej, ale skończymy narzekanie żebyście nie pomyślały, że jestem marudą. W gruncie rzeczy bardzo lubię sprawiać bliskim prezenty. Jestem z tych osób, które uwielbiają celebrować święta i niecierpliwe wyczekują dnia Wigilii. Wiem, że u niektórych z Was odchodzi się od obdarowywania prezentami, ale ja nie lubię sobie odbierać tej przyjemności by poczuć się trochę jak za dawnych lat.


    Faceci to ogromni gadżeciarze. Nie jedna z nas pewnie widzi swojego wybranka w okropnie obciachowym świątecznym swetrze lub cieplutkich, śmiesznych kapciach. Musimy jednak spojrzeć na to trochę z drugiej strony - męskiej (choć nie mówię, że te pomysły są złe). Mężczyźni lubią dostawać rzeczy które będą im służyć, a zarazem będą praktyczne. Warto poszperać w nowinkach technicznych albo zastanowić się nad rzeczami codziennego użytku o których facetom zdarza się zapomnieć. Przejrzyj jego garderobę... może jego pasek do spodni nie wygląda najlepiej i przydałby mu się nowy np. skórzany? 

Ladowarka samochodowa

To coś co każdy posiadacz auta doceni. Bez niej to trochę jak bez prawej ręki. Większość spraw załatwiamy obecnie przez telefon, nie dziwne więc, że bateria może rozładowywać się szybciej niż byśmy mogli tego się spodziewać. Możecie kupić dobrej jakości ładowarkę samochodową (ważne by miała długi kabel) lub pomyśleć nad niecodziennym wyglądem jaki podsunęłam w tym przypadku w postaci ładowarki Carbot, której przy używaniu świecą się oczka.

Czekoladowy gadzet

Może to być samochód, zestaw do golenia, myszka komputerowa... cokolwiek. Na rynku mamy teraz na prawdę spory wybór. Myślę, że miłośnik słodyczy takim prezentem nie pogardzi choć może trochę szkoda będzie go zjeść ;)

Organizer

Z racji tego, że zbliża się Nowy Rok warto pomyśleć o organizerze. Może to być zwykły notesowy kalendarz, ale jeśli osoba obdarowywana lubi(albo powinna) organizacje możecie zaopatrzyć ją w całkiem 'wypasiony organizer'. Tutaj mamy spore pole do manewru.

Kubek tematyczny

Na stronach internetowych oprócz typowo świątecznych znalazłam dużo ciekawych motywów kubków np. obiektyw od aparatu, granat kubek wzmacniacz itd. Wybór mamy więc całkiem spory. Zimowa herbata z pewnością będzie smakowała dużo lepiej!

Szczoteczka elektryczna wybielajaca

Szczoteczki elektryczne potrafią zrobić dużą robotę. A kto nie marzy o zdrowym i białym uśmiechu?! To przecież nasza najlepsza ozdoba. Zadbajmy o uśmiech bliskiej osoby a może będzie pojawiał się częściej.

Kamera samochodowa 

Nie muszę Was chyba przekonywać, że taki gadżet się przydaje choćby nawet ze względów bezpieczeństwa. Taka mała rzecz, a potrafi oszczędzić sporo stresu w razie nieprzyjemnych sytuacjach. Jak to się mówi lepiej zapobiegać niż leczyć ... nerwy :)



Macie juz pomysly na prezenty dla bliskich?

Więcej moich  propozycji na świąteczne prezenty znajdziecie tutaj:




15 komentarzy:

  1. Dobre pomysły! Nie wpadłabym na szczoteczkę, a fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły,pasek czy skarpetki zawsze się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Utrapienie... Ja w tym roku już po zakupach- ale co roku to dla mnie niemałe wyzwanie. "Zardzewiałą" czekoladową śrubę kupiłam tacie rok temu, a mina mamy gdy jej pokazywałam prezent- bezcenna. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnym pomysłem jest ta ładowarka samochodowa, ja właśnie zamówiłam golarkę elektryczną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas akurat nie ma tradycji kupowania prezentów na święta, ale rok temu np kupiłam karmę dla zwierząt i myślę że to był świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój mąż uwielbia gadżety i nowe technologie. W tym roku dokładam mu się do nowego telefonu :-D jak przyjdzie zamówienie to na tydzień stracę kontakt z mężem :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj odwieczne utrapienia, co kupić, ale w tym roku mam swój typ. Chyba kupię my Power bank bo gra w Pokemony i narzeka na baterię w telefonie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja swojemu chyba whiskey kupię;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A propo whisky fajnym pomysłem są tzw. pociski do whisky, które nie rozcieńczają trunku jak zwykłe kostki lodu, a do tego wyglądają efektownie :)

      Usuń
  9. Fajne pomysły, facetom zawsze trudniej coś kupić niż babkom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne pomysły, ja jeszcze nie mam dla wszystkich :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero się zabieram za zakupy :D

      Usuń
  11. Świetne pomysły:) Kamerka samochodowa to jest to :)

    OdpowiedzUsuń