piątek, 9 grudnia 2016

Naturalna pielegnacja okolic oczu - arganowy krem pod oczy z Nacomi

Posty o pielęgnacji nie pojawiają się u mnie bardzo często. Zawsze muszę z kosmetykiem zapoznać się na tyle dobrze by móc wyrobić sobie o nim stosowną opinię stąd czas testowania lubi się u mnie przedłużać. Dzisiaj o kremie pod oczy z Nacomi który mam już kilka miesięcy. Czy spełnił moje oczekiwania?

Nacomi Krem arganowy pod oczy

z marokańskim olejem organowym i olejem z pestek winogron

Olej arganowy zwany eliksirem młodości jest najdroższym olejem świata. Intensywnie nawilża skórę wokół oczu. Zapobiega powstawaniu zmarszczek i spłyca już powstałe. Odżywia i regeneruje. Poznaj sekret Marokańskich kobiet...
Nie zawiera perfum.
Olej z pestek winogron zawiera proantycyjanid-naturalne najsilniejsze antyoksydanty. Zapobiega starzeniu się skóry, stymuluje odnowę komórek. Ma szczególne działanie na skórę wokół oczu. Zmniejsza zmarszczki i opuchliznę wokół oczu.

Krem zawiera liczne składniki nawilżające: penthanol, masło shea, olej kokosowy, glicerynę roślinną, witaminę E.

Skład:
Aqua, Argania Spinosa Kernel Oil, Butyrospermum Parki Butter, Vitis Vinfera Seed Oil, Cetryl Alcohol, Panthenol, Glycerin, Glycerin Stearate Cetearyl Alkohol, Cocos Nucifera Seed Oil, Stearic Acid, Tocopheryl Acetate, Sodium Lautyl Glutamata, Benzyl Alkohol, Dehydroacetic Acid

Stosowanie: Odrobinę kremu nałożyć na skórę w okolicach oczu i wmasować.

Według mnie skład jest w porządku. Nacomi często lubi zmieniać składy więc ten przepisany z opakowania może się nieco różnić od poprzednich wersji (zrezygnowano między innymi z substancji zapachowej i kwasu hialuronowego). Warto dodać, że Nacomi lubi zmieniać też szatę graficzną więc ten sam krem można dostać bodajże w 3 wersjach opakowaniowych w zależności od daty dostawy.


Opinia:
Słoiczek znajduje się w kartoniku, w którym jest dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniami (wypełniony plastikową gąbką). Po odkręceniu mamy standardową w przypadku Nacomi plastikową zaślepkę.Na słoiczku mamy ograniczoną ilość informacji- logo firmy i nazwę kremu. Na kartoniku znajdziemy informacje, które podałam powyżej w Składzie i informacjach od producenta, mamy datę ważności, ale ubolewam, że nie ma terminu przydatności po otwarciu kremu. Według mnie to bardzo istotna informacja, bo nikt z nas nie chce przecież zrobić sobie krzywdy starymi kosmetykami.

Przechodząc do działania to byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Krem dobrze nawilża skórę pod oczami, ale jest przy tym lekki więc idealnie nadaje się pod makijaż- nic mi się nie waży ani nie rolluje. Ponadto nawilżenie utrzymuje się w ciągu dnia. Konsystencja przypomina coś pomiędzy kremem a żelem i swoją drogą jest dość wydajna. Ostatni słoiczek przy codziennym używaniu starczył mi na ok.3 miesiące z tym że lubiłam nakładać go również na noc. Po zmytym makijażu często czuje nieprzyjemne uczucie ściągnięcia pod oczami, ten krem radzi sobie z nim bez najmniejszych zarzutów. Przy jego stosowaniu zauważyłam ujarzmienie obrzęków. Moje oczy mają do tego tendencję, ale krem minimalizował częstotliwość ich występowania do minimum. Co do cieni wydaje mi się, że wiele zrobić nie mógł bo ich obecność jest raczej uwarunkowana genetycznie. Czy zauważyłam odmłodzenie? Tak bym tego nie ujęła ale to dlatego, że jestem w tej grupie wiekowej która zapobiega aniżeli walczy ze zmarszczkami. Nie mniej jednak skóra wygląda zdrowiej więc po części można uznać, że producent swoje obietnice spełnił.


Podsumowując według mnie krem jest warty uwagi jeśli szukacie czegoś idealnego makijaż pod z naturalnym składem. Warto wypróbować zwłaszcza ze względu na jego korzystną cenę, która nie spowoduje pustek w portfelu - ok.25 zł. 
Osobiście bardzo się z nim polubiłam i myślę, że zostanie ze mną na dłuższy czas, bo mogę na nim polegać. Mam już drugi słoiczek i mogę go z czystym sumieniem polecić.

Na koniec jeszcze zmuszona jestem podać informacje, że Mikołajkowe Rozdanie zostaje odwołane w związku z za małą ilością zgłoszeń (zgodnie z regulaminem).



Znacie ten krem?
Lubicie naturalne kosmetyki?


26 komentarzy:

  1. Bardzo lubię maseczki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam naturalne kosmetyki, zwłaszcza takie ktore maja w składzie olej arganowy :) nie znam tego kremu, ale chętnie bym go wypróbowała :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubieniec :) teraz tylko jego używam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak skończę ziomka z Perfekty to idę polować na Nacomi:D

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię produkty Nacomi, ale kremu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ale kiedyś chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak arganowy to u mni odpada, moja skóra nie lubi olajku arganowego :(

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie olejek arganowy się świetnie sprawdza w każdej roli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Następnym razem po niego sięgnę, zastanawiam się nad nim kiedy szukałam kremu pod oczy który nadaje się pod makijaż ale właśnie nie byłam pewna jaką konsystencję będzie miał.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że krem się sprawdził:) Ja chyba zacznę poznanie tej marki od kosmetyków do ciała, kupię chyba jakiś peeling na początek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ochotę na ich kosmetyki do ciała. Ostatnio kuszą mnie musy ^^

      Usuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki z Nacomi :) Roseline, zaprosiłam Cię do zabawy LIEBSTER BLOG AWARD-----> szczegóły https://kwadransdlaciebie9.blogspot.com/ :) Będzie mi miło jak weźmiesz w niej udział :) Pozdrawiam :

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny skład ;) mój ulubiony pod oczy znalazłam z Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kosmetyki tej firmy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię tą firmę więc pewnie kremik trafi w moje rączki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. A gdzie go można kupić? Nie znam tej marki. Chyba się na niego skuszę skoro tak zachwalasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dostaniesz w Hebe na dziale z naturalną pielęgnacją, gdzie są oleje itd. Ale skoro wybierasz się niedługo do Krakowa to polecam Drogerie Pigment ;)

      Usuń
  16. Nie wiedziałam, że mają taki produkt w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię nacomi :P szukam mocno odżywczego kremu pod oczy bo mam suchą skórę i myślę o nim od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło że wpadłaś. Koniecznie zostaw coś po sobie, a jeśli mnie obserwujesz daj znać a na pewno wpadnę do Ciebie w wolnej chwili.