czwartek, 29 grudnia 2016

Home sweet home- Yankee Candle

Święta, święta i ... po świętach. Moje niestety minęły pod kołdrą z gorączką i lekami. Tym też była spowodowana moja dłuższa nieobecność za którą od razu chciałabym Was przeprosić. Ale przechodząc do rzeczy dzisiaj pozostając nadal w klimacie świąt opowiem Wam o wosku Yankee Candle, który ostatnio trafił w moje ręce. Co o nim sądzę ?

Home Sweet Home  


linia zapachowa: aromatyczna
wyczuwalne aromaty: cynamon, świeżo zaparzona herbata, przyprawy korzenne


To bardzo mocny i zimowy zapach. Aromatu nie da się nie poczuć; jest ciepły, bardzo intensywny i roznosi się po całym pomieszczeniu. Po zapaleniu wyczułam aromaty cynamonu i przypraw korzennych. Co do herbaty to według mnie nie jest wyczuwalna, ale to już chyba kwestia nosa. Nie musicie się obawiać cynamonu w tej tartaletce bo według mnie jest bardzo dobrze wyważony. Zapach unosi się około 4 godziny i idealnie nadaje się do wieczoru w towarzystwie koca i dobrej książki. Przez cały ten czas jest mocno wyczuwalny... według mnie nawet trochę za mocno. Jest to zdecydowanie najmocniej pachnący wosk jaki dotychczas miałam. Według mnie Home Sweet Home nadaje się do dużych pomieszczeń bo ma szansę stracić trochę na intensywności. Gdy paliłam go w mieszkaniu zdarzało mu się powodować ból głowy. 
Nie mniej jednak nie można mu zarzucić, że nie nadaje zimowego klimatu, a w połączeniu z ciepłem bijącym od kominka można poczuć się jak w święta.
                                                                                                                                                                                                                   

                                                                       



 Jakie zapachy lubicie na zime?  

12 komentarzy:

  1. Przyznam, że nigdy nie miałam okazji go powąchać :) Ale myślę, że w taką aurę jak dziś miło go zapalić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię zapach cynamonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię cynamonu... ale woski z Yankee Candle są moimi ulubionymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam słodkie zapachy ale takie które nie przytłaczają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no akurat zapach cynamonu nie bardzo do mnie przemawia;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam swojego ulubionego zapachu <3 kocham wszystkie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie za mocny był ten zapach ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten zapach, zimą spełnia moje oczekiwania:D

    OdpowiedzUsuń