piątek, 9 września 2016

WYNIKI!!!

Witam Was z ostatniego dnia mojego urlopu. Walizki już spakowane, zaraz wyruszamy w długą podróż powrotną więc przyszedł czas na rozstrzygnięcie konkursu. Przypominając do wygrania była dowolna paleta Zoevy. Przy okazji pozwoliłam sobie przygotować wykres najbardziej lubianych przez Was palet.
Nie przedłużając zwycięzcą zostaje ...




Gratulacje dla Magdaleny B! Czekam na kontakt mailowy w celu ustalenia szczegółów.
 Reszcie dziękuję za udział i zapraszam do kolejnych rozdań :)
Na koniec dorzucam Wam fotkę znad pięknego Bałtyku. Buziaki!



21 komentarzy:

  1. Ależ było blisko :D
    Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) I zazdroszczę, pięknie tam u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje ;-)

    I zapraszam na mały konkurs u mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wchodzę widzę swoje imię i nazwisko i szok, że aż tak blisko byłam. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. WHOA to ja ;P?? super, dziekuję ;)!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. Szkoda że się nie udało. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło że wpadłaś. Koniecznie zostaw coś po sobie, a jeśli mnie obserwujesz daj znać a na pewno wpadnę do Ciebie w wolnej chwili.