czwartek, 22 września 2016

Miracle sponge po 3 miesiacach uzywania

Moja gąbka Miracle Sponge Real Techniques jest, a raczej była, ze mną dobre 3 miesiące. Po upływie tego czasu nieubłaganie nadszedł czas na wymianę. W tym poście pokaże wam jak wygląda gąbka po 3 miesiącach intensywnego użytkowania w porównaniu do nowej. Czy dużo się zmieniła?

W gąbce zakochałam się bezpowrotnie na przełomie maja i czerwca. Taka forma aplikacji produktów do twarzy skradła moje serce i ciężko mi sobie wyobrazić, że mogłabym wrócić do starych nawyków. Nadszedł jednak jej koniec. Po czym to zauważyłam?
Po pierwsze gąbka była bardzo podatna na uszkodzenia. Możecie na zdjęciach zauważyć, że jest na niej ślad po paznokciu, jest nieco postrzępiona na ściętej części i znajdują się też na niej nieznanego pochodzenia zabrudzenia, których nie jestem w stanie usunąć bez niszczenia gąbki (próba zakończyła się niepowodzeniem - dziurą).
Uszkodzenia gąbki nieco utrudniały mi pracę (zwłaszcza te zabrudzenia, przez które musiałam unikać ściętą część BB). Czułam zresztą, że to już jej czas i nawet ze względów higienicznych należy ją wymienić.

Wybór padł na dokładnie tą samą gąbeczkę, więc mogę dla was śmiało porównać nową i starą. Pierwszą zauważalną różnicą jest oczywiście kolor. Używana gąbeczka straciła intensywność czyli po prostu wyblakła. Sam ten fakt jednak zupełnie by mi nie przeszkadzał, ale gąbeczka ucierpiała też w innych aspektach. Pomijając już zabrudzenia i uszkodzenia o których wspominałam, gąbka jest dużo miększa: znacznie łatwiej chłonie wodę i produkty do makijażu. Nowa gąbka stawia opór po zwilżeniu, 3-miesięczną można z łatwością zgnieść w dłoni. Jest już mniej elastyczna.
Pory na używanej gąbeczce są większe przez co więcej kosmetyku wchodzi do wewnątrz, a w rezultacie trudniej taką gąbkę wyczyścić.
Zmianie uległ również komfort nakładania makijażu. Miękkim flakiem trzeba się więcej namachać.

Oczywiście gąbka nie jest w stanie krytycznym i  od czasu do czasu pewnie jeszcze jej użyję. Za cenę o połowę mniejszą  niż BB chyba można jej wybaczyć zaistniały stan rzeczy. Jak zdążyłam się już zorientować zazwyczaj żywotność gąbki RT wynosi 3 miesiące.








A wedlug was 3 miesiace na gabke to dobry wynik? 

Jakie gabki typu Beauty Blender lubicie?

17 komentarzy:

  1. Mam tą gąbkę ale nie używam jej za często bo po prostu nie chce mi się jej myć po każdym użyciu a nie wyobrażam sobie jej od razu nie umyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze! Strach pomyśleć co się na niej dzieje gdy się jej nie umyje :OO

      Usuń
  2. Kiedyś dostałam gąbkę z glossybox, ale marka z głowy mi wypadła. W każdym bądź razie radzi sobie niezle od kilku miesięcy, ale używam jej dosyć rzadko ;) myśle, ze 3 miesiące to ok czas, nawet dla oryginalnego bb

    OdpowiedzUsuń
  3. akurat nie mam tak ściętej ale typowe jajeczko :) nie jest to oryginalny BB ale sprawdza się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kształt ma ta gąbeczka... Obecnie nie posiadam żadnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale czasami były momenty, że brakowało mi zwykłej, okrągłej 'dupki' :)

      Usuń
  5. Jeśli chodzi o gąbki, to korzystam tylko z oryginalnego BB, nie mam zaufania do pozostałych produktów :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do oryginalnego BB powoli się przymierzam z zakupem :D

      Usuń
  6. Mam BB.. ale słyszałam że zaraz za słynnym BB jest właśnie RT :-)
    Mam uczulenie na kurz i roztocza (na szczęście w małym stopniu) dlatego czystość i zachowanie higieny jest u mnie bardzo ważne. Jednak BB mam już chyba lekko ponad 3 miesiące i chwilowi jeszcze nie planuję go wyrzucać. Nic mi się z nim nie dzieje, zawsze dokładnie go czyszczę, a na twarzy nie widzę żadnego uczulenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj o higienę w przypadku gąbeczek trzeba dbać i nie ma zmiłuj.
      Co do BB to słyszałam, że przeważnie ich żywotność jest dłuższa niż RT. Muszę wypróbować oryginał ;)

      Usuń
  7. Cały czas zastanawiam się nad kupienie BB, bo niestety, gąbka RT u mnie się nie sprawdziła. Więc jeszcze nie wiem ;) Na razie wolę pędzel lub swoje palce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu RT się u Ciebie nie sprawdziła?

      Usuń
  8. ja nie używam takich gąbeczek coś mam przed nimi obawy;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że o niej napisałaś, bo właśnie ją chcę. Tyle, że u mnie będzie ona do minerałów. Ciekawe, ile pożyje tak używana? :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło że wpadłaś. Koniecznie zostaw coś po sobie, a jeśli mnie obserwujesz daj znać a na pewno wpadnę do Ciebie w wolnej chwili.