wtorek, 27 września 2016

DIY Peeling kawowy

Peelingi kawowe ostatnio stały się bardzo popularne. Wiele producentów kosmetyków ma takie w swojej ofercie, zaczynając od BodyBoom po Nacomi,a kończąc na bardzo łatwo dostępnym Eveline. Nic dziwnego! Kawa ma świetne działanie na naszą skórę.
Czasami kosmetyki, które znajdujemy w drogeriach są dziecinnie proste do zrobienia w naszym domowym zaciszu. Dziś pokażę wam najczęściej wykonywany przeze mnie peeling, który da nam zastrzyk energii i pobudzi zmysły. Peeling jest idealny zarówno do ciała jak i do twarzy, niezależnie od tego jaką mamy cerę.


kawa

Poprawia mikrokrążenie, działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie, pomaga zwalczać niedoskonałości skóry, opóźnia proces rozkładu wit. C,  wygładza nierówności i zapobiega powstawaniu nowych.

miód

Pozwala osiągnąć właściwy poziom nawilżenia skóry, zawiera witaminę C, działa przeciwzapalnie, spowalnia procesy starzenia się, przyśpiesza regeneracje skóry i wygładza drobne zmarszczki

cukier

Ułatwia oczyszczanie skóry i złuszczanie naskórka, nawilża skórę, usuwa martwe komórki nie powodując podrażnień ani uczuleń, pobudza krążenie krwi, dotlenia skórę, nadaje się idealnie do mocno przesuszonych części ciała, sprawia, że skóra jest bardziej sprężysta i lepiej napięta.

Skladniki:

3/4 łyżki kawy mielonej (może być z ekspesu, po zrobionej kawie)
1 płaską łyżkę miodu
1 łyżkę cukru:

cera sucha, wrażliwa ,naczynkowa- cukier drobnoziarnisty
cera mieszana, tłusta i normalna- cukier gruboziarnisty


Wykonanie:

Do miseczki wsypujemy wszystkie składniki i mieszamy do póki nie osiągnie jednolitej konsystencji.

Rady:

1,Przy nabieraniu składników nie polecam używać jednej łyżki (miód jest lepki, a kawa aromatyczna)
2.Należy uważać by nie pobrudzić np. gąbki. Kawa mocno barwi.

Efekt:

Dobrze oczyszczona, gładka i nawilżona skóra

Czas:

Przygotowania peelingu nie więcej niż 5 minut
Wykonywania peelingu na ciele do momentu rozpuszczenia się cukru lub według naszych potrzeb





Wypróbujecie?
Lubicie peelingi, które można zrobic w domu?



33 komentarze:

  1. Bardzo lubie peelingi, jednak domowy kawowy jakoś zawsze omijam. Chyba czas to zmienić :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo prosty przepis na peeling :) dotychczas jakoś nie było mi po drodze do takich wymysłów i zazwyczaj korzystam z gotowych peelingów ale czemu by nie spróbować hmm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny przepis, może kiedyś spróbuję, ja zawsze kupuje już gotowe peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam peeling kawowy do skóry głowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam peeling kawowy, to mój zdecydowany faworyt :D Praktycznie nie sięgam po kupne produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. właściwie to przepis na ten peeling jest tak prosty, że aż żal kupować jakieś gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Czasami nawet nie zdajemy sobie sprawy jak fajne kosmetyki mamy praktycznie pod nosem - w kuchni :D

      Usuń
  7. Ja jestem leniem jak nic i wole gotowce, ale ten przepis to taki troszkę i dla leni bo bardzo prosty ;) I szybki! Muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Raz, dwa i peeling gotowy ;))

      Usuń
  8. Ja zazwyczaj idę po prostej lini i kupuję gotowce ale chyba tego muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używam często gotowce, ale ten można fajnie dostosować do swoich potrzeb. Lubie ultra mocne zdzieraki do ciała, a w drogerii niestety jeszcze takich nie widziałam ;((

      Usuń
  9. sama często też robię, bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się najczęściej nie chce :-) ale chyba jednak wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie robiłam jeszcze sama peelingu:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kosmetyki domowej roboty. Często robię w domowym zaciszu kawowy peeling

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak kosmetyki domowej roboty ;D

      Usuń
  13. ja robiłam ostatnio peeling kawowy ale na bazie aromatu z pomarańczy i oleju kokosowego :) lubię domowe zdzieraki :)
    p.s dodałam cie do insta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa opcja. Muszę spróbować ^^
      I również dodałam ;)

      Usuń
  14. Uwielbiam taki peeling i chyba na dniach sobie go zrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do cery wrażliwej i naczynkowej darowałabym sobie cukier, nawet drobnoziarnisty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, na cukier w przypadku takich cer trzeba uważać ;))

      Usuń
  16. Kiedyś robiłam ten peeling , będę musiała do tego wrócić .

    OdpowiedzUsuń
  17. Very nice DIY! I like peelings. I follow you on GFC. :)

    Best regards, Anna <3

    annax1303.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło że wpadłaś. Koniecznie zostaw coś po sobie, a jeśli mnie obserwujesz daj znać a na pewno wpadnę do Ciebie w wolnej chwili.