niedziela, 25 września 2016

#2 Liebster Blog Award

Po serii recenzji kosmetycznych przygotowałam dla was przerwynik. Już po raz drugi biorę udział w akcji Liebster Award. Bardzo mi miło kiedy nominujecie mnie do takich akcji, a jeszcze milej kiedy mogę lepiej się z wam zapoznać. Dziękuję Paulina za nominacje!
Przejdźmy więc do 11 pytań, które otrzymałam.

1.Wymarzone miejsce na wakacje?
Od dziecka zakochana jestem w Chorwacji, Jest to miejsce do którego uwielbiam wracać, którego atmosfera jest nie do podrobienia i daje mi to poczucie wolności i luzu, które tak bardzo lubię w wakacjach. Wiele miejsc na ziemi chciałabym odwiedzić, ale na wakacje idealna jest właśnie Chorwacja.

2.Do czego dążysz w życiu? Jakie są twoje cele?
W życiu staram się stawiać na swój rozwój; na to by stawać się lepsza z dnia na dzień oraz by doskonalić się w tym co kocham. Nie chce stać w miejscu, bo wtedy czuje, że się cofam.
Oczywiście miłość, przyjaźń i rodzina też są szalenie ważne, ale do tego nie da się dążyć. To po prostu przychodzi samo ;)

3.Jak się widzisz za 20 lat?
Za 20 lat będę dobijać czterdziestki. To całkiem spora przepaść wiekowa i myślę, że do tego czasu bardzo dużo może się zmienić. Nie mniej jednak na chwile obecną widzę siebie jako spełnioną, zadbaną i rozwijającą się kobietę.

4.Najwspanialsza randka na jakiej byłaś/byłeś?
Ciężko mi teraz sobie przypomnieć wspaniałą randkę, bo było ich całkiem sporo. Mogę jednak opowiedzieć wam o najśmieszniejszej randce, gdy podczas spaceru nad morzem trafiłam z moją połówką na plaże nudystów... starszych ludzi... Nigdy tak szybko nie wracaliśmy ze spaceru.

5.Najlepsze wspomnienia z ulubionym pupilem?
Jak pewnie większość z was wie jestem ogromną kociarą, a na punkcie mojej długowłosej kotki to już mam kompletnego bzika. Kot towarzyszył mi zawsze. Często gdy źle się czuje przychodzi mnie ogrzać, albo pomasować plecy (poważnie!). Jednak jeśli miałabym przytoczyć ulubione wspomnienia to na pewno moment kiedy pierwszy raz ją zobaczyłam. Kotkę przygarnęłam z domu zastępczego, gdy miała około roku. Była małą przerażoną kuleczką, która nic nie chciała jeść. Bezsilna i zdesperowana wysmarowałam jej łapki jogurtem (wiem, że brzmi to strasznie, ale miałam pewność, że kocią toaletę tak czy siak wykona). Od tego czasu zawsze je ze mną jogurty, a po pewnym czasie zaczęła podawać łapkę, by dostać smakołyki. Zdolniacha!

6.Jakie jest twoje zdanie o programach i serialach aktualnie ukazujących się w telewizji.
Rzadko oglądam telewizje, a jeśli już to zazwyczaj oglądam nazywane przeze mnie zabijacze czasu (np.gdy ćwiczę). Uważam, że telewizja teraz jest trochę uboga. Dużo programów robionych jest pod publikę i są ustawiane. To zaczyna się już robić nudne. Z serialami jest podobnie, choć nie twierdze, że wszystko jest do bani. Po prostu nie jestem fanką oglądania telewizji.

7.Co sądzisz o tatuażach? Chciał/a byś mieć jakiś?
Do tatuaży podchodzę bardzo poważnie. Jest dużo motywów, które mi się podobają, ale mam z tyłu głowy świadomość, że musi być to coś przemyślanego - w końcu zostanie ze mną na całe życie. Jeśli chodzi o inne osoby to jak najbardziej jestem na tak. Tatuaże zupełnie mi nie przeszkadzają, uważam, że poprzez nie osoby wyrażają siebie, a nasza odmienność jest fajna. Nie podobają mi się jednak oklepane wzory, imiona i wytatuowane twarze.

8.Patriotyzm. Jakie masz na ten temat zdanie? Uważasz się za patriotę?
W tych czasach patriotyzm trochę zanika. Pogoń za zagranicznymi wzorcami i wszechobecna globalizacja w pełni temu sprzyjają. Są jednak zachowania, w których na co dzień według mnie można ten patriotyzm szerzyć : choćby poprzez wspieranie naszych polskich firm (choćby nawet typu Inglot, Vianek). Polskie nie znaczy złe - pierogi mamy najlepsze na świecie!

9.Co wyraża twój styl? Jaka jest twoja opinia o modzie i płynięciu z falą trendów?
Jeśli chodzi o mój styl zawsze kierowałam się swoim zdrowym rozsądkiem. Może nie zawsze wychodziło mi to na dobre, ale zawsze byłam w zgodzie ze samą sobą. Z upływem wieku zaczęłam zauważać, że podążanie za trendami prowadzi tylko w błędne koło. Moda przemija, a ciuchy w naszej szafie nie potrzebnie zajmują miejsce. Są oczywiście trendy, które do mnie przemawiają, ale raczej wszystko przyjmuje z głową. Mój styl bardzo często się zmienia, nie mam jednego utartego sposobu ubierania się. Wszystko zależy od humoru i nastawienia.

10.Wolisz pisać SMS-y czy prowadzić rozmowę telefoniczną?
Co prawda przy rozmowie telefonicznej możemy wyłapać rzeczy, których nie uchwycimy przez SMS i przekaz jest szybszy jeśli jednak nie zależy mi na czasie wolę komunikować się SMS'ami.

11. Jakie jest twoje ulubione danie i historia związana z nim?
Kocham pierogi ruskie. Co jak co, ale babcia i mama robią je najlepsze. Pierogi stały się taką moją małą rodzinną tradycją - zawsze gdy po większej nieobecności wracam do domu one na mnie czekają. Nie ważne czy jestem zmęczona, na diecie albo chora- pierogi zjem zawsze.

Do moich pytań nominuje:
1 Kosmetyko Maniaczki
2.Kosmetyczny Fronesis
3.Odcienie Nude
4.Elka Blogerka
5.Dziewczyna Agenta 007
6.Kosmetyczna Obsesja 
7.Kathy Leonia
8.Zakręcona na włosy
9.Feeling Fancy
10.Drama Beauty
11.Kosmetykovelove

Oto pytania dla was, dziewczyny;

1.Jak ludzie w twoim otoczeniu reagują na to,że masz bloga?
2.Czym zajmujesz się poza blogiem?
3.Opisz siebie w trzech słowach.
4.Bez czego nie ruszasz się z domu?
5.Co chciałabyś osiągnąć w życiu?
6.Co sprawia, że zapominasz o całym świecie?
7. Jak wyobrażasz sobie siebie i swoje życie za 20 lat?
8.Opisz swoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa.
9. Co lubisz,a czego nie lubisz w Polsce?
10. Jakie masz podejście do mężczyzn, którzy się malują?
11.Co według ciebie jest największą urodowo-modową wpadką?






21 komentarzy:

  1. Fajnie czytało mi się Twoje odpowiedzi i dziękuję za nominację! Postaram się odpowiedzieć:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Już nie mogę się doczekać Twoich ;))

      Usuń
  2. lubię czytać LBA zawsze można poznać kogoś bliżej :) ja ostatnio dostałam 3 nominacje naraz i zrobiłam jeden wielki post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho chyba mnie coś ominęło! Zabieram się za czytanie ;)

      Usuń
  3. mi się tatuaże podobają u kogoś. sama bym sobie nie zrobiła;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie same zdanie na temat tatuaży co ty .Chciałbym jakiś mieć ale boję się że może przeszkodzic mi w życiu zawodowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie,że pojawiają się takie posty.
    Dzięki nim mamy możliwośc poznać blogerki bliżej.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa randka hahaha też nie oglądam telewizji raczej od czasu do czasu wolę obejrzeć coś interesującego na laptopie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na randce nie było mi do śmiechu, ale teraz już tak :D

      Usuń
  7. Dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło było poczytać. ;) Może nawet i skuszę się na swoją wersję. Dziękuję za nominację! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super cię bliżej poznać kochana! Oj tak pierogi to my mamy najlepsze;p

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również nie jestem fanką telewizji, wolę poczytać :) Mniam, pierogi uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu wybrać się do Chorwacji! Jeśli chodzi o tatuaże myślę tak samo jak ty. Każdy ma coś znaczyć. Pierogi uwielbiam ale tylko i wyłącznie domowe! ;) Super ci poszło! Fantastyczne odpowiedzi i fajnie pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu wybrać się do Chorwacji! Jeśli chodzi o tatuaże myślę tak samo jak ty. Każdy ma coś znaczyć. Pierogi uwielbiam ale tylko i wyłącznie domowe! ;) Super ci poszło! Fantastyczne odpowiedzi i fajnie pytania ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło że wpadłaś. Koniecznie zostaw coś po sobie, a jeśli mnie obserwujesz daj znać a na pewno wpadnę do Ciebie w wolnej chwili.