piątek, 19 sierpnia 2016

Pojedynek micelow - Garnier vs Garnier

Czy jest ktoś kto nie próbował, albo chociaż nie słyszał o słynnym różowym płynie micelarnym z Garniera? Ostatnio producent postanowił wypuścić nową wersję z olejkiem arganowym. Który micel sprawdza się lepiej? Czy wersja żółta pobiła swojego poprzednika?




Do testów postanowiłam podejść obiektywnie: po jednym zmoczonym odpowiednim micelem płatku na oko Sprawdzałam działanie płynów na mocniejszych i lżejszych makijażach i wnioski, które wyciągnęłam były jednoznaczne.

Ale zacznijmy może od podstawowych różnic. Żółta wersja wzbogacona o olejek arganowy ma znacznie dłuższy skład, co automatycznie powoduje u mnie zapalenie się czerwonej lampki ostrzegawczej.
Nie ma na szczęście większych powodów do obaw ponieważ negatywnych skutków ubocznych po stosowaniu tego micela nie zaobserwowałam.

Przechodząc do najważniejszego czyli działania zdecydowanie lepiej radzi sobie.... różowy. Nie mówię, że wersja żółta jest zła, jednak z powodu oleju potrzebuje troszkę więcej czasu by rozpuścić makijaż. Poniżej możecie zobaczyć porównanie płatków kosmetycznych. Żółta wersja bardziej rozmazała makijaż, a na wersji różowej widać rozpuszczony tusz z każdej pojedynczej rzęsy. Cienie na płatku z żółtą wersją się połączyły w wyniku przetarcia.


Jest jednak coś czym żółta wersja nieco wygrywa - formuła. Jest idealna dla bardzo wrażliwych cer. Płatek z oleistą konsystencją znacznie lepiej sunie więc skóry wrażliwe mogą to docenić Ja jednakże do właścicielek takich cer nie należę więc na tym moje rozważania zakończę.


Podsumowując nowa wersja - żółta wychodzi na przeciw klientkom, które oczekują bardzo delikatnego demakijażu połączonego z odrobiną pielęgnacji. Jednak jako posiadaczka cery mieszanej i zwolenniczka 'nieuproszczonej pielęgnacji' pozostanę przy wersji różowej.




Ktory micel wolicie? 

21 komentarzy:

  1. Dla mnie Garnier to zło, straszne mają składy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dwóch dni mam zółtego i jestem zadowolona póki co :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wersję różową znam już "od podszewki":P pora w końcu poznać z olejkiem arganowym

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten różowy płyn micelarny i jestem zachwycona, ale o tym nowym jeszcze nie słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie szukałam porównania tych oto dwóch płynów :) pozostaje przy różowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja skóra woli wersje z olejkiem ;) zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W gólę nie lubię Garniera i żadna wersja mnie nie przekonuje, każda podrażnia moje oczy

    OdpowiedzUsuń
  8. różowy jak dla mnie bez szału, a złoty mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie również wersja różowa wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo osób woli właaśnie różową wersje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja wolę... zieloną wersję, pomimo tego, że mam suchą i wrażliwą cerę, to właśnie zielony Garnier sprawdza się lepiej u mnie. Oczywiście różowy też niczego sobie, ale jakoś tak. Do tego z arganem mnie nie ciągnie, za tłusty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zielonej wersji jakoś nigdy nie słyszałam. Wszyscy raczej skupiali się na różowej. Zaciekawilas mnie nią :)

      Usuń
  12. Uwielbiam różową wersję, ta z olejkiem mnie kusi.. może kiedyś wypróbuję jednak spodziewałam się że będzie znacznie lepsza, a tu różowy micel wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam, zawsze stosuję czegoś matującego- najczęściej jest to coś z Under20. Jednak z tego, co piszesz wybrałabym jednak różową wersję, jesli miałabym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spotkałam się już z obydwoma wersjami ale żadnej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wersję z olejkiem wolę do demakijażu oka, a do twarzy różową. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam obie i obie lubiłam ale chyba jednak wole żółta która lekko nawilża i natłuszcza skore i czasem ''mogę zapomnieć'' o kremie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obecnie stosuję wersję zielona, a ten z olejkiem arganowym mam w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam skórę tłustą i używam wersji różowej, i jest świetna :) Po wersję żółtą nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń