czwartek, 7 kwietnia 2016

Extra Lasting Lovely -recenzja

Cześć, Witajcie!
Jak wiecie moja miłość do matów jest ogromna i wciąż rośnie w sile. Niestety o dobry i trwały produkt matowy(szczególnie do ust) nie łatwo. Dziś pod lupę bierzemy płynną pomadkę dostępną na pułkach drogeryjnych w szafie Lovely. Gdy ją zobaczyłam to od razu wiedziałam że musi być moja! Jesteście ciekawe jak sobie poradziła?



Extra Lasting od Lovely Nr 2

Od producenta:
Lip gloss matowy do ust z formułą długotrwałą.


Gama kolorystyczna: 
Pomadka dostępna jest w 3 wariantach kolorystycznych: nudziak, intensywny róż (nr.2) i ostra czerwień.

Opakowanie: jak przy standardowych błyszczykach. Zakręcany pojemnik z aplikatorem na patyczku. Co do aplikatora mam małe uwagi. Gdy przyglądnę mu się bliżej to widzę (już!) na nim przetarcia.


Wydajność: jest ok. Nie potrzeba dużej ilości produktu by wymalować całe usta.Generalnie im mniej tym lepiej.

Konsystencja: zbita i dość gęsta. Produkt zastyga na stuprocentowy mat.

Pigmentacja: mocna. Nie mam zastrzeżeń.

Zapach:  owocowy, jak pomarańcza





Trwałość: tutaj szału nie ma. Dopóki nic nie zjem jest ok (z wyjątkiem tłustych potraw). Po posiłku zjada się wewnętrzna część i wygląda to nieestetycznie. Komfort noszenia kończy się u mnie po jakiś 4 godzinach. Pomadka zaczyna się zbierać i łuszczyć.



Moja ocena:
Jak to przy produktach matowych trzeba mieć bardzo zadbane usta. Przed nałożeniem produktu wykonałam peeling by usunąć suche skórki. Pomimo tego produkt lubi wchodzić w załamania (jak możecie zobaczyć na zdjęciu).

Sama aplikacja jest dość przyjemna, a produkt szybko zasycha więc poprawki po zaschnięciu produktu nie wchodzą w grę. Jeśli wpadnie nam taki pomysł do głowy musimy liczyć się z ogromnym dyskomfortem, bo utworzy nam się na ustach ''skorupa''. Kolorek bardzo mi się podoba choć nie ukrywam, że ogromną chrapkę miałam na najjaśniejszy wariant jednak nie udało mi się go upolować. Uczucia mam mieszane. Za takie pieniądze nie powinnyśmy oczekiwać kokosów jednak czy warto kupić zostawiam już waszej ocenie.



Dostępność: Rossmann 
 Cena: ok. 9 zł/ 6ml










Macie te pomadki w płynie? 


Polecicie jakieś ?:) 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz