poniedziałek, 25 kwietnia 2016

-49 % Rossmann, co kupić - produkty do oczu (tydzień 2)




Cześć kosmetykomaniaczki! :)
Przed nami drugi tydzień promocji Rossmannowych - 49%. Od 26 kwietnia- czyli od jutra rusza promocja na kolorówkę z produktami do oczu.
Co znajdzie się w moim koszyku?
 Co polecam kupić?




 Tusze 


Miss Sporty, Studio Lash Instant Volume Mascara

Tusz na promocji dostaniemy za śmiesznie niskie pieniądze. Bardzo chętnie do niego wracam. Ma przyjemną silikonową szczoteczkę. Dobrze rozczesuje rzęsy, wydłuża (wbrew pozorom) i nadaje nienachalne pogrubienie. Mam dość gęste rzęsy więc taka mascara się u mnie sprawdza. Bardzo pogrubiające osobniki lubią mi je sklejać. Ten pomimo pogrubienia w nazwie nie robi na moich rzęsach owadzich nóżek. Kolejnym plusem tuszu jest podniesienie rzęs ku górze.
Nie odbija się.






 Lovely, Pump up curling mascara



Kolejny produkt który dostaniemy za grosze. Tusz świetnie nadaje się dla osób które lubią i potrzebują podkręcenia rzęs. Jest to tusz który daje naturalny efekt. Ma wygodną silikonową szczoteczkę: z jednej strony włoski układają się w łuk, z drugiej są ścięte na równo i są krótsze. Łatwo nią rozdzielić i rozczesać rzęsy.

Warto zwrócić uwagę:

To kosmetyki o których słyszałam bardzo dużo dobrego i na które mam już długo chrapkę.
Z pewnością zapoluję na nie podczas tych promocji.





1. Loreal, Volume Million Lashes So Couture 2. Loreal, Volume Million Lashes Extra Black 3.Bourjois, Twist up the Volume 4.Wibo, Eyebrow Stylist

Eyelinery


Rimmel, Glameyes

Długo szukałam dobrego eyelinera drogeryjnego. Ten jest całkiem całkiem. Ma precyzyjny miękki pędzelek (u mnie must have). Przy dwóch warstwach daje przyzwoitą czerń. Pędzelek nabiera optymalną ilość produktu i dobrze sunie po powiece, nie odbija się. Czasami zdarzało mu się delikatnie mnie piec przy zasychaniu (nie wiem czemu).














Maybelline, Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner

Eyeliner o żelowej konsystencji. Jeśli lubicie eyelinery w takiej formie musicie uzbroić się w skośny pędzelek, bo ten z opakowania nie jest zbyt precyzyjny. Wykończenie matowe. Produkt trwały i bardzo wydajny.















Warto zwrócić uwagę:



Eveline, Celebrities Eyeliner


Cienie


Warto zwrócić uwagę:



Wibo, Eyeshadow Base


Maybelline, Color Tattoo




Wibo, Neutral Eyeshadow Palette





Co znajdzie się w Twoim koszyku?



P.S: Kochane musicie mi wybaczyć spadek mojej blogowej aktywności (zarówno tutaj jak i u Was). Zapewniam Was jednak, że to tylko chwilowa sytuacja bo matura tuż tuż ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo miło że wpadłaś. Koniecznie zostaw coś po sobie, a jeśli mnie obserwujesz daj znać a na pewno wpadnę do Ciebie w wolnej chwili.