sobota, 26 marca 2016

Moje wiosenne propozycje kolorów na paznokcie + recenzja lakierów szybkoschnących

W paznokciach stawiam na prostotę i minimalizm. Lubie nosić takie odcienie które po prostu za mną nadążają. A zdarza mi się zmieniać jak kameleon w zależności od humoru, pogody i nastawienia. Dlatego też paznokcie muszą być bardzo uniwersalne. Ostatnio w moje oko wpadła całkiem obiecująca seria lakierów i znalazłam już kilka fajnych kolorków, które skradły moje serce. Myślę że znajdziecie coś dla siebie. Zapraszam :)




Przedstawiam Wam Express Dry od Golden Rose 

Jak sama nazwa mówi mamy tu do czynienia z lakierem szybkoschnącym. 
Lakiery zamknięte są w buteleczce ze złotym wykończeniem i pojemnością równą 7 ml. Osobiście bardzo lubię mniejsze lakiery bo olbrzymów jeszcze nie zdarzyło mi się skończyć przed ich zaschnięciem czy zgęstnieniem.... generalnie zepsuciem.


Tej wiosny zakochałam się w odcieniach szarego, natomiast biały to już u mnie standard od dłuższego czasu. Ten egzemplarz białego okazał się strzałem w dziesiątkę. Po pierwsze krycie jest super, a czas zasychania faktycznie krótki. Nie wiem jak wy ale bardzo często zdarzało mi się męczyć z jasnymi lakierami, które za nic w świecie nie chciały kryć przy pierwszych warstwach.
Opcja kilku warstw (mam na myśli 3+) u mnie nie wchodzą w grę - nie jestem na tyle cierpliwa. Te szaraki i biały nie sprawiają żadnych problemów. Dwie warstwy zapewniają pełne krycie.

Co do trwałości to jestem na etapie testów w różnych warunkach. Na razie mogę powiedzieć, że pomalowałam część paznokci odżywką i topem, a część solo i wyglądają identycznie. Lakier daje estetyczną tafle blasku.Ciekawa jestem trwałości jednak na wyrobienie pewnej oceny trzeba będzie chwile poczekać. Rozumiecie przecież, że lakier lubi różnie współpracować z produktami i warunkami.

Dla mnie jest to dotychczas ulubiona seria lakierów. Golden Rose niezawodny! Pierwszy raz tak dobrze współpracowało mi się z lakierami.

Cena takich maluchów to 4,90 zł






Podobają Wam się szare pazurki ?


Znacie tą serie od Golden Rose?








P.S: Chciałabym życzyć wszystkim moim czytelnikom i czytelniczkom wesołych świąt, smacznego jajka i samych kosmetycznych niespodzianek :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz