sobota, 20 lutego 2016

Recenzja krem do rąk Evree

Cześć, Hej!
Wreszcie dodaje nowy post. Pewnie część z Was zdążyła już zauważyć że chwilę mnie nie było. Nie znaczy to że zapomniałam o blogu, tylko czas ostatnimi czasy przeciekał mi przez palce. Jeśli mam w gronie swoich czytelników maturzystki, to na pewno zrozumieją o co chodzi ;) W moim przypadku same przygotowania do studniówki pochłaniały masę czasu. Na szczęście (albo i nie) studniówka już za mną więc mogę skupić się na innych rzeczach.Przychodzę do Was z recenzją produktu, który przewijał się przez styczeń i luty.


                                                      Evree Hand Care Total Nutrition






O marce Evree zrobiło się bardzo głośno na początku tego roku. Postanowiłam sprawdzić ich produkty na własnej skórze (i to dosłownie). Na pierwszy ogień poszedł krem do rąk do suchej i wrażliwej skóry... Ale nie przedłużając :


Opis producenta: Odżywczy krem do rąk do bardzo suchej i wrażliwej skóry. Wyjątkowa receptura dzięki zawartości olejków makadamia i migdałowego oraz witaminy E+F;
  • głęboko odżywi i nawilży skórę dłoni
  • złagodzi podrażnienia, przywróci zdrowy wygląd
  • zmiękczy dłonie oraz nada im jedwabistą gładkość
Krem szybko się wchłania tworząc na powierzchni skóry ochronny film .Nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia lepkości!

Sposób użycia: kilka razy dziennie wmasuj w dłonie
Uwaga: wydajna formuła- stosuj w małych ilościach
Przebadany dermatologicznie.


Skład: Aqua (Water), Caprylic/Capric Trigliceryde*, Urea, Glycerin**, Cetaryl Alcohol, Ceteareth-20, Prunus Amygdalus Dulcus ( Sweet Almond) Oil**, Glyceryl Stearate**, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter**, Glyceryl Linoleate, Cera Alba (Bees Wax), Aluminum Starch Octenylsuccinate, Macadamia Ternifolia Seed Oil**, Sodium Acrylate, Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Dimethicone, Tocopheryl Acetate, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Xanthan Gum, Disodium EDTA, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance). *surowiec pochodzenia roślinnego, ** Surowiec zaaprobowany przez ECOCERT.
Konsystencja: Jak dla mnie totalna rewelacja! W przeszłości nie przepadałam za kosmetykami do pielęgnacji ze względu na to, że kojarzyło mi się to jedynie z ''mazianiem'' się w lepiących się substancjach. Po kremy do rąk sięgałam więc jak najrzadziej, ten jednak zupełnie zmienił moje patrzenie. Konsystencja jest dość zbita i wystarczy naprawdę niewiele produktu do użycia podczas aplikacji. Wchłania się szybko, ale zostawia ochronną powłokę, dla mnie nie jest uciążliwa. Na noc lubię nakładać kremu więcej przez co dłużej się wchłania a ta powłoka jest zdecydowanie wyczuwalna .

Wydajność : Produktu wystarczy nakładać niewiele więc też jego wydajność jest niezła.

Opakowanie: sam design mi się podoba ale poza tym opakowanie jak najbardziej w porządku, nigdy nie zdarzyło mi się żeby otwarło się nieproszone.

Działanie: Ja jestem bardzo zadowolona. Krem sprawia, że dłonie są bardzo miękkie i przyjemnie nawilżone. Nie ma się do czego przyczepić.

Zapach: Mi on nie przeszkadza , jest delikatny.

Dostępność:  Bardzo dobra, krem dostaniemy w drogeriach stacjonarnych nawet tych mniejszych.

Cena: do 10zł/ 100 ml (w Rossmannie- 8:40, w mniejszych drogeriach widziałam go za ok.6 zł)





Plusy:
+ przyjemna konsystencja
+ wydajny
+ szybko się wchłania
+ niska cena
+ delikatny zapach
+ opakowanie 
+ przyjemne uczucie nawilżenia
+ lepszy wygląd dłoni
+ niezły skład
+ nie zawiera parabenów, barwników, olejów mineralnych 
+ dostępny stacjonarnie
+ spełnienie obietnic producenta

Minusy:
-brak



Podsumowując ja na pewno kupię ten krem ponownie zwłaszcza, że powoli mi się kończy. Jestem bardzo zaskoczona że w tak niskiej cenie można dostać tak rewelacyjny produkt. Jestem ciekawa innych produktów od Evree i na pewno niebawem po nie sięgnę. A jak wasze odczucia? Miałyście już kiedyś coś tej marki? Polecacie ? Zachęcam Was do dyskusji w komentarzach :)

Jeśli podobał Wam się post i chcecie więcej takich recenzji dawajcie znać w komentarzach, udostępniajcie post i wpadnijcie na moje inne profile na innych portalach, Buziaki!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz