środa, 4 listopada 2015

Słoiczki z Oriflame

Cześć kochani !
Ostatnio cierpię na kompletny brak czasu, też tak macie? Doba jest dla mnie zdecydowanie za krótka, jednak dziś znalazłam chwilkę i wreszcie dodaje coś kosmetycznego :)
Ostatnio miałam okazję przeglądać katalog Oriflame i natknęłam się na te urocze słoiczki z kremami z serii Optimals. Nie są one dostępne stacjonarnie więc nie miałam możliwości  przetestować ich przed zakupem. Nie znalazłam również wielu opinii w internecie wiec do zakupu byłam dość sceptycznie nastawiona.


  W serii ,którą zamówiłam znajduje się :
krem pod oczy
krem na noc 
krem na dzień




Kremów można używać w każdym wieku. Ta seria dedykowana jest dla cery normalnej lub mieszanej. Oczywiście znajdziemy w asortymencie Oriflame kremy dla cery dojrzałej oraz suchej właśnie z tej serii.
Jeśli chodzi o krem na dzień i na noc producent obiecuje nam: ochronę skóry przed szkodliwym działaniem czynników środowiskowych, oraz(poprzez aktywny tlen) świeży i zdrowy wygląd cery. 
Jeśli chodzi o krem pod oczy: energetyzacja oraz nawilżenie skóry, wyraźne zmniejszenie opuchnięcia oraz cieni pod oczami, odbijanie światła, Dzięki cząsteczkom aktywnego tlenu ma pomóc stymulować oddychanie komórkowe dzięki czemu nasza skóra ma wyglądać zdrowo i świeżo.




Oriflame, Optimals, Oxygen Boost Day i Night Cream for Normal/Combination Skin
Zarówno krem na dzień i na noc zaskoczyły mnie swoim czasem wchłaniania.Zdążyłam przywyknąć i pogodzić się z tym, że szczególnie kremy na noc zostawiają jakiś ślad po sobie, a tu takie zaskoczenie. Po chwili krem się całkowicie wchłania, a co najlepsze nie czuć go na skórze. Jeśli chodzi o rozprowadzanie to nie mam zastrzeżeń. Zapach jest ok. Jeśli chodzi o krem na dzień dobrze współpracował z makijażem. Wystarczyła chwilka, a twarz była gotowa na podkład lub bazę.
Po pewnym czasie użytkowania zauważyłam że rzeczywiście moja skóra zaczyna lepiej wyglądać. Po zmyciu makijażu oraz po przebudzeniu moja twarz wygląda znacznie zdrowiej oraz poprawił się koloryt.
Cena : 42,90zł/50 ml każdy 


Oriflame,Optimals ,Seeing is Believing (Eye cream)
Jeśli chodzi o krem pod oczy stosowałam go głownie pod makijaż.Wiadomo, że ciężko by sam krem zmienił nam strukturę pod okiem. Jednak moja zmora-worki, była mniej uciążliwa. Opuchlizna jest mniejsza. Rozświetlenie jest ale na zasadzie odbicia światła. Konsystencja i zapach- lekka. Korektor nałożony na krem nie roluje się.
Cena: 39,90/15 ml


Podsumowując:
+ niedrażniący lekki zapach
+lekka konsystencja
+szybka wchłanialność
+łatwa aplikacja
+nadają się pod makijaż(krem na dzień i pod oczy)
+poręczne opakowanie
+nie podrażniają/nie uczulają
+poprawa kolorytu oraz zdrowszy wygląd
+gładka skóra
+wydajność
+ nawilżenie
-dla niektórych konsystencja kremu na noc może być za lekka
-krem pod oczy średnio radzi sobie z cieniami
-cena

Osobiście polubiłam się z tymi kremikami. Według mnie zalety słoiczków przeważają nad wadami. Warto jednak polować na promocje w katalogach, by nie przepłacać. Z tego co się orientuje obecnie możecie dostać miniaturki kremu na dzień i na noc za 29,90 (obie). Jeśli potrzebujecie czegoś więcej przyglądnijcie się innym kremom z tej Optimals, jak dla mnie są fajnym rozwiązaniem :)
Jak wam się podobał dzisiejszy post? Spotkałyście się kiedyś z tymi kremami?
Dawajcie znać w komentarzach :)
Trzymajcie się ciepło, Buziaki!
Facebook






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo miło że wpadłaś. Koniecznie zostaw coś po sobie, a jeśli mnie obserwujesz daj znać a na pewno wpadnę do Ciebie w wolnej chwili.