czwartek, 12 listopada 2015

Meet Beauty Conference - relacja

24 Października 2015r odbyła się konferencja Meet Beauty Conference w Warszawie, w której miałam przyjemność uczestniczyć. Zdążyłam skompletować wszystkie zdjęcia, a emocje zdążyły opaść więc zabieram się za zdanie wam relacji.



Swoją chęć udziału zgłosiłam do Meet Beauty we wrześniu z ciekawości. Szczerze mówiąc nie sądziłam, że znajdzie się dostanę, ponieważ dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem. I tak jak myślałam nie dostałam się w pierwszej kolejności. Jednak tydzień przed konferencją otrzymałam wiadomość, że miejsce dla mnie się zwolniło.


Godzina 3;00 wyjazd.
Do Warszawy dojechałam bezproblemowo. Na miejscu spotkałam się z Jagodą z bloga jagoopeppermint.pl następnie powędrowałyśmy na zapisy. Przyjęte zostałyśmy ciepło, a każda z nas dostała swój własny identyfikator. Po szybkim rozeznaniu swoje miejsce znalazłam w stoisku NeoNail gdzie przemiłe panie zrobiły mi manicure hybrydowy.

Następnie ustawiłam się w kolejce do stoiska Golden Rose, gdzie przedstawicielki służyły radą. Otrzymałam również upominki od firmy dobrane indywidualnie do moich potrzeb. W wolnej chwili zajrzałam na wykład o zdjęciach który prowadzili przedstawiciele firmy Olimpus. Żałuje, że nie zostałam na nich dłużej bo rady i wiedza która przekazywali była naprawdę przydatna. Później pobiegłam robić zdjęcia, aparatem który dostałam od Olimpusa.



Po zakończonych zdjęciach ustawiłam się w kolejce do stoiska Pilmax, gdzie można było sprawdzić sobie stan skóry głowy oraz przy pomocy eksperta dobrać kosmetyki do włosów. Każda osoba otrzymywała szampon oraz maskę. O produktach dorzucę pewnie swoją opinię niebawem.
W kolejce poznałam super dziewczyny z kosmetyko-maniaczki.blogspot.com- Kasię i Kasię
oraz Martę z cosmetickick.blogspot.com. I z tą właśnie grupką spędziłam resztę czasu.




Po obiedzie poszłyśmy na warsztaty NeoNail, gdzie bardzo profesjonalnie krok po kroku dowiedziałyśmy się jak wykonać manicure hybrydowy w domu. Podczas wykładu mogłyśmy obejrzeć wykonywany manicure na żywo na ekranie oraz zadawać pytania. Pod koniec otrzymałyśmy zestaw do hybryd,w skład którego wchodzą:
 lampa LED 9W
 4 lakiery hybrydowe
 kamienie Swarovskiego (50szt)
 pyłek-efekt syrenki
 naklejki
 ręcznik
i inne niezbędne narzędzia do wykonania manicure oraz ulotki.





Pod koniec konferencji wraz z dziewczynami wypełniłyśmy ankietę, a na wyjściu dostałyśmy mnóstwo upominków. Przed wyjściem zerknęłam jeszcze na panel główny by obejrzeć zwycięzców.








Podsumowując jestem bardzo zaskoczona rozmachem i profesjonalizmem, który został włożony w zorganizowanie spotkania. Większość firm podeszło bardzo poważnie do sprawy i na prawdę super się przygotowało. Wszystkie wykłady odbywały się zgodnie z wyznaczonymi godzinami. Nie nudziłam się ani chwili a przy okazji poznałam super pozytywne osoby. Z tymi z których się nie spotkałam mam nadzieje że nadarzy się okazja na następnym spotkaniu. Buziaki !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz