wtorek, 24 listopada 2015

Makijaż godny gwiazdy



Ostatnio na moim facebooku pojawił się film pt: Makijaż godny gwiazdy. W związku z tym, że praca nad filmem zajęła mi trochę czasu postanowiłam przeznaczyć go nie tylko na konkurs, ale również udostępnić go Wam. Poniżej zamieszczam wam listę produktów które użyłam:



Przygotowanie twarzy:
Krem na dzień optimals normal/combination skin Oriflame
Krem pod oczy optimals seeing is believing Oriflame

Makijaż:
Baza pod makijaż; Make-up primer Kobo
Baza pod cienie:I <3 Stage Essence
Cień: Touch me Makeup Revolution 
Paletka cieni: In the nude W7
Cień w kredce: Eyeshadow Crayon 01 Golden Rose
Odżywka do rzęs : Sos Lash Booster Eveline
Tusz do rzęs: Ideal volume Kobo
Tusz do rzęs: Giordani Gold Luselous Volume Mascara Oriflame
Podkład: Colorstay 150 Buff Revlon
Zielony korektor: 4in1 Wibo
Korektor pod oczy: Perfect match Ivory LOreal Paris
Kredka do brwi:030 Catrice
Cielista kredka :Drean Eyes 426 Golden Rose
Puder transparenty(sypki): Translucent 101 Kobo
Bronzer:311 Kobo
Rozświetlacz: Gold Highlighter Lovely
Konturówka do ust: Red blush 08 Essence
Pomadka: 869 Dior 

Pędzle:
Hakuro H50s
Hakuro H77
Hakuro H61
Hakuro H24




Jest to mój pierwszy filmik, domyślam się że jest dużo do poprawienia. Like za mistrzów drugiego planu! Jeśli jednak wam się podobało dawajcie łapki w górę, komentujcie i subskrybujcie :) Trzymajcie sie !







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo miło że wpadłaś. Koniecznie zostaw coś po sobie, a jeśli mnie obserwujesz daj znać a na pewno wpadnę do Ciebie w wolnej chwili.