poniedziałek, 19 października 2015

#2 Zdrowe nie znaczy niesmaczne i drogie

  Cześć kochani :)
Przed wami kolejny post z kategorii :Zdrowe nie znaczy niesmaczne i drogie
Pamiętacie post z przepisem na omlet?:) Po przeglądnięciu zapowiedzi w gazetce Biedronki postanowiłam kupić kilka produktów i sprawdzić czy są godne uwagi. W tym poście przyglądnę się nowemu produktowi jaki możecie dostać już od dziś -Baza do zielonych koktajli



  Tak prezentuje się mix produktów, który ma posłużyć jako baza do zielonego kokajlu. W 170gramowym opakowaniu znajdziemy : marchew, szpinak i jarmuż, czyli całkiem niezłą dawkę witamin oraz błonnika :) Taka paczka powinna (według informacji na opakowaniu) wystarczyć nam na dwie porcje.Według zaleceń producenta, do koktajlu powinniśmy według uznania dodać sok jabłkowy lub wodę mineralną. Ja postawiłam na 350ml soku jabłkowego 100% oraz 50 ml wody.


Do zmiksowanych warzyw możecie dodać banany, siemię lniane tudzież inne dodatki- tutaj kierujcie się waszymi upodobaniami. Ja dodałam jednego małego banana. 


Przyznam się wam, że dość obawiałam się zielonego koktajlu. Na swojej drodze spotkałam dotychczas soki warzywne które zdecydowanie nie przypadły mi do gustu. Do tego napoju podchodziłam więc z pewnym dystansem, jednak zupełnie niepotrzebnie!




Koktajl wyszedł bardzo smaczny- jednak to zostawię już waszej ocenie.
Według mnie cała paczka warzyw to jednak trochę za dużo-koktajl powstaje baaardzo gęsty.
Na opakowaniu pisze dość niejasno czy paczka nadaje się na dwie szklanki czy na dwa przygotowania (dwóch szklanek). Następnym razem dodam więcej płynów lub po prostu dodam produktów z umiarem. Ja jestem pozytywnie zaskoczona: ten koktajl nieźle smakuje oraz jest sycący.


Zachęciłam was choć trochę do zielonego koktajlu?
Mam nadzieje, że w ofercie Biedronki będzie pojawiać się coraz więcej zdrowych produktów. Sklep ten jest przecież bardzo dostępny oraz niedrogi :)
Jaka jest wasza opinia ?
Dawajcie znać w komentarzach ! Nie zapominajcie o moim instagramie i facebooku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo miło że wpadłaś. Koniecznie zostaw coś po sobie, a jeśli mnie obserwujesz daj znać a na pewno wpadnę do Ciebie w wolnej chwili.