wtorek, 8 września 2015

Recenzja wibo 4in1

Cześć kochani :)
Niestety jestem z tych, którzy wakacje mają już za sobą. Przede mną kilka ciężkich miesięcy które poprowadzą mnie do matury. Jak możecie się domyślić mój wolny czas jest bardzo ograniczony jednak nie znaczy to, że zapominam o blogu :) Staram się wpadać na niego codziennie .W chwilach gdy nie mogę napisać posta staram się chociaż przygotowywać materiały lub notatki :)
Dziś mam dla was recenzje korektorów wibo 4in1.

Produkt testowałam na różne sposoby przez ponad miesiąc. Chyba już wystarczająco się z nim zapoznałam by przekazać wam moje odczucia na ich temat.


Jak dla mnie korektory dzielą się na dwie rodziny;
pod względem rozprowadzania, konsystencji i krycia są one bardzo podobne.
I ciemny beż i jasny beż
II korektor różowy i zielony


Korektor ciemny beż - producent zaleca nam używanie go do modelowania twarzy jednak efekt przy kilku podejściach bardzo mi się nie podobał. Kolor wygląda pomarańczowo na skórze i na prawie każdej cerze będzie on wyglądał źle. Dodatkowo efekt 'pomarańczowych pasków' nie wygląda estetycznie.

Korektor jasny beż - korektor podobnie reaguje jak jego ciemniejsze wydanie. Stapianie ze skórą jest słabe.Krycie jest dość mocne. Kiedy użyłam go jako bazę pod cienie zbierał mi się w załamaniu i tworzył jasną linie .

Korektor różowy- korektor używałam pod oczy (zgodnie z zaleceniem producenta na cienie), nie mam ogromnego problemu z cieniami więc nie zauważyłam sporej różnicy. Korektor po prostu średni. Łatwo go rozprowadzić oraz zmieniać jego intensywność. Nie miałam problemu z późniejszym pokrywaniem go.


Korektor zielony -nie mam rumienia ani popękanych naczynek jednak w wakacje zdarzało mi się być lekko czerwoną w ciepłe dni;zielony korektor dawał rade. W przypadku Cewokół nosa lub przy maskowaniu wyprysków jak najbardziej dawał rade- neutralizował ich czerwony kolor.

Generalnie korektory lubiły zmieniać swoją konsystencje w zależności o temperatury (pokojowej). W cieplejsze dni bywał bardziej tłusty. Jeśli chodzi o opakowanie jest ono słabo wykonane. Zaletą, która ratuje korektory jest wydajność .
Cena 12 zł


Co sądzicie o tym 4w1 ? Jak u was sprawdziły się korektory od wibo? Jak wam się podobał dzisiejszy post? Komentujcie i obserwujcie mnie na google+ :)
Pamiętajcie o moim instagramie i facebooku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz