wtorek, 15 września 2015

Pierwsze pędzle do makijażu

Cześć kochani :)
Dziś chwila poświecenia uwagi pędzelkom. Jak wiecie pędzle to 50% naszego efektu makijażowego (drugie 50% to produkt którego użyjemy). Pędzelki mogą bardzo wpłynąć na jakość naszego makijażu oraz jego trwałość. W moim przypadku zakup pędzli wiązał się z ogromną rewolucją makijażową oraz poznaniem makijażu z zupełnie innej strony. Oto odpowiedzi na kilka pytań dla osób, które planują zainwestować w pędzelki (bo jest to inwestycja na lata),Są to również pytania które sama zadawałam sobie przed kupnem oraz moje rady:)

Na co zwracać uwagę przy wyborze pędzli?
Warto zaznaczyć, że każdy ma swoje własne indywidualne potrzeby. Bierzcie pod uwagę opinię innych ale pamiętajcie że to nie jest najważniejsze. 
Odradzam Wam zakup gotowych zestawów ponieważ 
a)są one z beznadziejnych materiałów
b)zawierają bardzo dużo pędzli, które się nie przydadzą 

Jak już wspomniałam, pędzle to inwestycja na lata. Warto więc do tematu podejść z głową. Nie polecam wam drogeryjnych pędzli, ich cena jest za wysoka w stosunku do ich jakości( która często jest bardzo słaba). Zazwyczaj takie pędzle kończyły swój żywot po 1-2 myciach
 (do tego okropnie pachniały!)

Jaką firmę/model wybrać na początek ?
Zacznij od zastanowienia się jakie pędzle będziesz potrzebować 
Zwracaj uwagę na wielofunkcyjność produktów.

Ja zaczęłam od :
Hakuro H77 - pędzel do rozcierania cieni ale nadaje się również do samej aplikacji
Hakuro H85- pędzel do eyelinera i brwi
Hakuro H24 - pędzel do różu i brązera, sprawdza się również jako pędzel do pudru
H50s- pędzel do podkładu Flat Top, wybrałam mniejszą wersję pędzla H50 ponieważ jest bardziej precyzyjny(np.przy płatku nosa)

Jak użytkować i dbać pędzle?
  • Pędzle należy odpowiednio myć delikatnym mydłem(np.biały jeleń) lub specyfikiem do tego przeznaczonym (np.szampon do mycia pędzli)
  • najlepiej przechowywać pędzle w miejscu z dala od wilgoci i z dopływem powietrza (nie upchane w kosmetyczce!) ja lubię trzymać pędzle w ryżu, ponieważ zbiera on wilgoć oraz trzymać pędzle' w miejscu' więc nie dotykają siebie nawzajem i nie przenoszą produktów (i bakterii!)
  • prawidłowo suszyć pędzle


Przymierzam się do kolejnych zakupów w drogeriach internetowych. Chciałybyście bym coś przetestowała? Polecicie mi coś? Czekam na wasze komentarze oraz opinie na temat dzisiejszego posta :)
Trzymajcie się ciepło :*

@pieceofroses - instagram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz