niedziela, 16 sierpnia 2015

Makijaż dzienny


Cześć kochani!

Wybaczcie mi chwilową nieobecność oraz zaniedbywanie bloga i instagrama. Przygotowania do mojej imprezy osiemnastkowej pochłonęły mi sporo czasu. W wolnych chwilach przygotowywałam materiały na notki jednak czasu brakło do napisania postów. Teraz jednak doszłam już do siebie po imprezie i zabieram się do roboty! Dziś przychodzę do was z już dawno zapowiadanym makijażem dziennym.

Kosmetyki,których użyłam:

Oczy:
Baza pod cienie Essence I love stage
Cień Touch me Makeup Revolution
Paletka czterech cieni   Rimmel Glam` Eyes Quad 002 
Mascara Miss Sporty
Eyeliner Essence Liquid Ink Eyeliner Waterproof
Róż Borjouis 32
Kredka Catrice Kohl Kajal White

Twarz:
Podkład Revlon Colorstay 150 Buff
Bronzer z Paletki Light Makeup Revolution
Korektory z Paletki Light Makeup Revolution

Usta:
Pomadka Golden Rose Velvet Matt 02

Brwi:
Paletka cieni do brwi z Catrice

W tym makijażu dziennym pokaże wam inne zastosowanie różu ,Kreska nie musi być nudna ! 

Krok 1
Na całą powiekę nakładamy bazę ,następnie palcem wklepujemy cień MUR.

Krok 2
Na linię wodną nanosimy białą kredkę.

Krok 3
Dolną linię rzęs podkreślamy najciemniejszym cieniem z paletki Rimmel, przedłużamy ją w kierunku brwi.

Krok 4
Łączymy wcześniej narysowaną linię z linią rzęs.
(kontur kreski)
Następnie wypełniamy ją tym samym cieniem.



Krok 5
Rozblendowujemy

Krok 6
Przyciemniamy zewnętrzny kącik i prowadzimy linię w kierunku wewnętrznego kącika oka.
Następnie rozblendowujemy.



Krok 7
Delikatnie wklepujemy róż w ruchomą powiekę.



Krok 8
Tuszujemy rzęsy i (opcjonalnie) rysujemy kreski.




Jak wam się podoba mój pierwszy wpis makijażowy ?
Swoje efekty możecie wrzucić na instagrama oczywiście oznaczając mnie :)
obserwujcie by być na bieżąco
@pieceofroses 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo miło że wpadłaś. Koniecznie zostaw coś po sobie, a jeśli mnie obserwujesz daj znać a na pewno wpadnę do Ciebie w wolnej chwili.