środa, 15 lipca 2015

Pielęgnacja latem








Cześć!
Kilka dni temu wróciłam z wakacji, pomiędzy leniuchowaniem i wygrzewaniem się na plaży miałam okazje dorwać kilka fajnych kosmetyków dotyczących pielęgnacji skóry, włosów i paznokci. Oprócz obowiązkowego kremu w filtrem w mojej plażowej torbie pojawiło się kilka niezbędników. Przedstawiam wam pięć ulubieńców, które z pewnością przydadzą się wam tego lata, a wszystkie za grosze:



















1.Odżywka do włosów: Alterra,Rossmann  Bio-owoc granatu & bio-aloes
Przede wszystkim odżywka nie pozostawia tego okropnego uczucia obciążenia, sklejenia tudzież tłustych końcówek. Odżywka skusiła mnie naturalnym składem; nie zawiera sztucznych barwników,substancji zapachowych i konserwantów, bez silikonów, parafiny i innych ropopochodnych. Zapach ma nieziemski !

ok 10zł/200 ml



2.Jedwab do włosów w sprayu : Natura Silk Marion
Już jakiś czas temu rozglądałam się za jakąś odżywką w sprayu jednak nie satysfakcjonują mnie rzeczy pokroju schauma czyli gliss kur. Miałam wersję mgiełki termoochronnej w sprayu (również Marionu) i dawała radę tak samo jak jedwab. Z jedwabiem w płynie miałam tendencje do przesadzania lecz z tą odżywką ciężko przesadzić. Jedwab w idealnym wydaniu !

7,50zł/130ml
 
                                                                                                                                             





















3.Mleczko: Garnier Intensywna pielęgnacja
 Mleczko które naprawdę dało radę. Z racji mojego nieszczęsnego uczulenia -wysypki balsam był jedyną rzeczą którą miałam na miejscu, a mogła mi pomóc i nie zaszkodziła przy okazji. Mleczko łagodzi podrażnienia i dodatkowo nawilża skórę. Sprawdziło się również przy lekkich poparzeniach słonecznych.


12zl /250 ml 17zł/400ml
(dorwałam w Hebe za ok 10zł)

















4.Odżywka do paznokci : Golden Rose Diamond Harder
Jest to moja ulubiona odżywka. Zastąpiłam nią słynną Eveline. Odżywka po pierwsze nie zawiera formaldehydu, co znaczy, że nie ma co się martwić o przykre skutki uboczne. Dodatkowo konsystencja GR dużo bardziej mi odpowiada. Pędzelek wykonany jest z syntetycznego włosia oraz kolor odżywki jest całkowicie bezbarwny. Konsystencja zostaje taka jaka być powinna długie miesiące od otwarcia.
                                                                                                                                     12,90zł/11 ml

5.Owocowy peeling do ciała;Nutria z Joanny (żurawinowy)
Co tu dużo mówić. Świetna jakość za grosze. Peelingi znajdziecie w przecudownych zapachach. Jak widać mojego po wyjeździe zostało już niewiele. Wybrałam wersje żurawinową i niebawem kupię też inne zapachy. Nie podrażnia skóry i jest delikatny. Taki peeling to sama owocowa przyjemność.

4zł/100ml

Dodatkowo przy pielęgnacji ust postawiłam na ziaje i kokosową terapie do ust. Balsam możecie zastąpić czymś innym, wybrałam ten produkt ze względu na jego kokosowy zapach, który jest przecudowny jednak same jego właściwości i działanie nie zrobiły na mnie wrażenia.





Nie zapominajcie również o mega uniwersalnych
i przydatnych kremach od Dove i Nivea. Osobiście używam ich do twarzy jednak nadają się one do całego ciała.









Podsumowując ;
Nie są to jedynie kosmetyki na lato, jednak postawiłam tu na owocowe, letnie zapachy , poręczność oraz cenę. Pamiętajcie, że właściwa pielęgnacja odwdzięczy wam się jak nie teraz to w przyszłości!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz