piątek, 17 lipca 2015

Outfit w wersji maxi

Witajcie !
Dzisiaj przychodzę do Was z zapowiadanym już na instagramie outfitem. Chciałabym was przekonać do sukienek maxi, które tego lata są jak najbardziej IN. Pamiętajcie, że sukienki maxi nadają się nie tylko na plaże ,ale również na co dzień i większe wyjścia. Łapcie pierwszą inspiracje w długości maxi, którą dla Was przygotowałam :

                                                   \     
Sukienka ok 50/60 zł (na wyprzedaży) - Kasia i Tomek
Na facebooku sklepu znalazłam również inne warianty kolorystyczne jednak ta granatowa spodobała mi się najbardziej, dorwałam ostatnią sztukę na mid season sale.
Jak możecie zauważyć prace nad blogiem cały czas trwają. Mam nadzieje, że tym krótkim postem was zainspirowałam, niebawem pojawią się kolejne outfity, a na dziś to wszystko. 
Dawajcie znać czy post przypadł wam do gustu.Miłego dnia !

Obserwujcie mnie by być na bieżąco :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz