poniedziałek, 27 lipca 2015

Golden Rose Nail Polish

Witajcie :)
Ostatnio przy okazji małych zakupów odwiedziłam stoisko Golden Rose. Jest to jedna z moich ulubionych mark kosmetycznych. Produkty są świetnej jakości za niewielką cenę.
W asortymencie GR zdecydowanie wygrywają lakiery, których mam najwięcej w moim lakierowym pudełku. Lakiery można dostać w różnych seriach, wielkościach, kolorach i wykończeniach.
Ostatnio złapałam kilka ciekawych kolorków o to i one:



Standardowo czerń- miss selene 160
Niebiesko/granatowy z perłowym wykończeniem- miss selene 228
Jasna szarość - miss selene 211
Przygaszony fiolet-WOW! 13
Typowy nude -WOW! 96
Bordo z perłowym wykończeniem -WOW! 55
Ciemnoczerwony//bordo -Color Expert 78
Śliwkowy z drobinkami-WOW! 65



Dodatkowo uzupełniłam zapas w odżywkę Black Diamond oraz kupiłam Top Coat Gel Look.
Uwielbiam małe lakiery z GR z racji ich małych pędzelków co pomaga w precyzyjnej aplikacji. Jestem w trakcie testowania serii WOW! ale jak na razie sprawuje się nieźle :)
Czyżby Golden Rose kolejny raz nie zawiódł?

Jakie są wasze ulubione lakierowe marki? Dorwałyście już swoje ulubieńce z serii WOW!?
Komentujcie i obserwujcie mojego instagrama @pieceofroses :3
_____________________________________________________________________

Hi beauties!
Recently while making little shopping I visited  Golden Rose. It is one of my favourite cosmetics brand. Products have great quality and dont cost much.In Golden Roses' assortiment I definitely love lacquers the most. We can find lacquers in different size, colors,finishs and series.
I have bought some interesting one:

As always black -miss selene 160
Navy blue/blue with pearl finish miss selene 228
Light grey-  miss selene 211
Subdued purple- WOW! 13
Tipical nude -WOW! 96
Maroon with pearl finish-WOW! 55
Dark red/Maroon --Color Expert 78
Dark purple with glitter-WOW! 65

Furthermore I have bought GR Black Diamond conditioner and Gel Look Top Coat. I love that little ones from golden rose, its huge precitsion using that small brush. I am testing WOW! series now, at the moment they are quite good :)
No suprise, Golden Rose never dissapoint me :3

What is your favourite lacquers brand? Have you bought your fav ones from WOW!series?
Comment and follow my instagram @pieceofroses :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz